Gå til innhold

Fjerne ting som blir delt på veggen i fb

Anbefalte innlegg

Har fått lagt ut en par vitser o.l fra en venn på fb som jeg ikke vil ha der. Litt grove vitser og syns egentlig ikke de er så morsomme. Er jeg veldig prektig og teit hvis jeg fjerner dem? Vil det vise noen steder at jeg har fjernet dem?

Det er ikke en nær venn som har lagt dem ut, men vil jo ikke såre ham heller.

Fortsetter under...

Neida, det er jo bare å trykke på "remove", så er det borte fra veggen din. Ingen som merker det, med mindre de går inn og sjekker på profilen din.

Jeg fjerner alltid slikt, vil ikke ha den slags på min side. Har aldri fått noen kommentarer på det...

Neida, det er jo bare å trykke på "remove", så er det borte fra veggen din. Ingen som merker det, med mindre de går inn og sjekker på profilen din.

Jeg fjerner alltid slikt, vil ikke ha den slags på min side. Har aldri fått noen kommentarer på det...

Fint det er ok å gjøre dette. Fjernet det etter noen timer, men sikkert ingen som merker det utenom han.

Har derimot lagt merke til at statusoppdateringer ikke alltid er de samme som inne på den enkeltes profil. Så jeg har tenkt om dette kanskje er fordi de fjerner ting. Vitsene publiseres derfor muligens på oppdateringene, selv om de ikke vises på veggen min.. Det er jo litt dumt da.

Finner ikke den der 'remove'-markeringa jeg! Hvor finner jeg den?

Jeg har et spørsmål til. Alle de her tinga en har meldt seg på, som det kommer melding om, brystkfreftstøtte mm mm, hvordan får en gitt beskjed om at en ikke vil ha det poppende opp hele tida. Jeg klarte å melde meg av ett sted, men har glemt det da.

For gammel til facebook? Kanskje ...

Finner ikke den der 'remove'-markeringa jeg! Hvor finner jeg den?

Jeg har et spørsmål til. Alle de her tinga en har meldt seg på, som det kommer melding om, brystkfreftstøtte mm mm, hvordan får en gitt beskjed om at en ikke vil ha det poppende opp hele tida. Jeg klarte å melde meg av ett sted, men har glemt det da.

For gammel til facebook? Kanskje ...

Det der har endret seg hos meg også,- får ikke lenger muligheten til å fjerne ting på wall'en - bare på kommentarer som er under hoved-postingene.

Og, "Hide" er også blitt borte - som du tydeligvis også har sett...

Noen andre som vet noe om dette?

Jeg er helt enig at man kan fjerne det man vil av folk innlegg. Men når jeg selv forsøker dette, får jeg det ikke til! Jeg trykker på X´n i hjørnet av innlegget, men får da opp spørsmål om jeg vil fjerne alle innlegg fra denne personen eller ikke. Jeg kan altså ikke fjerne bare et innlegg. Merkelig? Eller gjør jeg noe feil?

Annonse

Gjest Fioletta

Det der har endret seg hos meg også,- får ikke lenger muligheten til å fjerne ting på wall'en - bare på kommentarer som er under hoved-postingene.

Hvis du holder musa over innlegget, så kommer "remove" fram.

Gjest Fioletta

på høyre side av innlegget.. ;)

Gjest Fioletta

Jeg er helt enig at man kan fjerne det man vil av folk innlegg. Men når jeg selv forsøker dette, får jeg det ikke til! Jeg trykker på X´n i hjørnet av innlegget, men får da opp spørsmål om jeg vil fjerne alle innlegg fra denne personen eller ikke. Jeg kan altså ikke fjerne bare et innlegg. Merkelig? Eller gjør jeg noe feil?

Hvis du holder musa over innlegget, så skal det komme opp en "remove" knapp til høyre for innlegget.

å? Så rart!

Ja...veldig kjedelig..f.eks. om man legger ut ting man ønsker å rette på, skrivefeil eller lignende.

Nå driver ikke jeg og legger ut teite ting i fylla der, så det er jo ikke SÅ farlig, men....man er jo vant med at på veggen kan man selv bestemme hva som skal stå.

Gjest Fioletta

Ja...veldig kjedelig..f.eks. om man legger ut ting man ønsker å rette på, skrivefeil eller lignende.

Nå driver ikke jeg og legger ut teite ting i fylla der, så det er jo ikke SÅ farlig, men....man er jo vant med at på veggen kan man selv bestemme hva som skal stå.

Jeg har ikke fått en slik endring jeg. Syns det er veldig rart... Må vel være en eller annen måte å fjerne innlegg på vel?

Annonse

Jeg har ikke fått en slik endring jeg. Syns det er veldig rart... Må vel være en eller annen måte å fjerne innlegg på vel?

Som sagt, jeg er glad jeg ikke har for vane å impuls-skrive rare ting ;-)

Det kan jo hende at det er noe med pc'en, jeg får prøve på den helt private pc'en hjemme, og ikke bare de pc'ene som er satt opp på jobben...

Gjest Fioletta

Som sagt, jeg er glad jeg ikke har for vane å impuls-skrive rare ting ;-)

Det kan jo hende at det er noe med pc'en, jeg får prøve på den helt private pc'en hjemme, og ikke bare de pc'ene som er satt opp på jobben...

Hehe, ha kanskje greit å ikke ha for vane å skrive masse tull der da ja:P

Hvis du holder musa over innlegget, så skal det komme opp en "remove" knapp til høyre for innlegget.

Nei det er jo det som ikke går! Hvis jeg trykker på det krysset, får jeg opp spørsmålet om jeg vil skjule den personen, eller rapportere som spam, eller avbryte. Jeg må med andre ord enten skjule alt personen sier, eller la alt stå. Jeg kan ikke slette bare det ene innlegget.

Jeg har mac, om det skulle ha noe å si.

Hehe, ha kanskje greit å ikke ha for vane å skrive masse tull der da ja:P

På hjemmepc'en ser jeg Remove-knappen,- og nå så jeg den jammen på jobbpc'en også,- men kun hvis jeg tar musepekeren rett over der knappen er - før mener jeg den var synlig når jeg hadde pekeren over selve innlegget. Nå må jeg vite hvor knappen er, og peke der,- så sees knappen :-)

• 2 uker senere...

På hjemmepc'en ser jeg Remove-knappen,- og nå så jeg den jammen på jobbpc'en også,- men kun hvis jeg tar musepekeren rett over der knappen er - før mener jeg den var synlig når jeg hadde pekeren over selve innlegget. Nå må jeg vite hvor knappen er, og peke der,- så sees knappen :-)

Ja, man må ta pekeren over for å se remove-knappen. Litt forvirrende i starten, men den skal nå være der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...