Gå til innhold

Hyppige herpes utbrudd i fjeset...

Anbefalte innlegg

Gjest herpes sår
Skrevet

Har en datter med hyppige herpes utbrudd ved neseroten...

Det er på samme sted hver gang.

Bruker hun ikke salve, så blir det store sår.

Holder det litt mindre ved og bruke Antix.

Men det er jo så ofte, så jeg er redd hun skal bli resistent mot salven...??

Noen som har tips til oss, ved hyppige utbrudd? Vi er flinke og bruke solfaktor...

Har bestilt time hos legen, tenkte jeg skulle fp en henvisning til hudspesialist!

Koster det mye og bestille dette uten henvisning?

Skrevet

Du kan ta tabletter for å redusere hyppigheten og omfanget. Fås hos fastlegen. Vet ikke om barn kan ta de.

Ellers finnes det flere andre tips:

Longo Vital vitamintilskudd (ca dobbel dose), har lest om flere (voksne) som har helt kvittet seg med utbrudd ved å gå på disse. Har prøvd selv men ikke vært så iherdig at jeg har brukt de over tid.

Siste på utprøvingsstadiet (som jeg er meget fornøyd med) er

Cosmopharma Wart Drops. Disse smører jeg på når jeg kjenner det kommer, og de holder utbruddet borte, eller reduserer det kraftig hvis jeg ikke er rask nok å smøre på...

lykke til!

kjerringskinn
Skrevet

Jeg har vanligvis utbrudd to ganger i året, men i en periode rundt juletider hadde jeg 6 utbrudd med en uke pause mellom hvert. Da fikk jeg en tablettkur av legen. Tror de het Valtrex. Svindyre, ca 8-900 kroner, men de hjalp og siden har jeg ikke sett et utslett.

Jeg hadde lavt jernlager og veldig lite d-vitamin og derfor elendig immunforsvar. Det kan hende det er noe sånt som gjør at din datter får hyppige utbrudd også. Ellers er utbruddene også stressrelaterte.

Gjest herpes sår
Skrevet

Du kan ta tabletter for å redusere hyppigheten og omfanget. Fås hos fastlegen. Vet ikke om barn kan ta de.

Ellers finnes det flere andre tips:

Longo Vital vitamintilskudd (ca dobbel dose), har lest om flere (voksne) som har helt kvittet seg med utbrudd ved å gå på disse. Har prøvd selv men ikke vært så iherdig at jeg har brukt de over tid.

Siste på utprøvingsstadiet (som jeg er meget fornøyd med) er

Cosmopharma Wart Drops. Disse smører jeg på når jeg kjenner det kommer, og de holder utbruddet borte, eller reduserer det kraftig hvis jeg ikke er rask nok å smøre på...

lykke til!

Hei, disse drops som du prøver ut nå, hvor kjøper du de?

Vi er villige til og prøve det meste, er så trist for henne dette....

Gjest herpes sår
Skrevet

Jeg har vanligvis utbrudd to ganger i året, men i en periode rundt juletider hadde jeg 6 utbrudd med en uke pause mellom hvert. Da fikk jeg en tablettkur av legen. Tror de het Valtrex. Svindyre, ca 8-900 kroner, men de hjalp og siden har jeg ikke sett et utslett.

Jeg hadde lavt jernlager og veldig lite d-vitamin og derfor elendig immunforsvar. Det kan hende det er noe sånt som gjør at din datter får hyppige utbrudd også. Ellers er utbruddene også stressrelaterte.

Ok, dette skal tas opp med legen, slik at vi får prøvd de ut, 800-900 er det verdt!

Skrevet

Hei, disse drops som du prøver ut nå, hvor kjøper du de?

Vi er villige til og prøve det meste, er så trist for henne dette....

Det er homeparties med forhandlere som selger det. Er masse andre bra ting der også, naturlige ingredienser osv.

Forresten så ser det ut til at du kan handle i webshop på nettet:

http://www.cosmopharma.no

http://www.cosmopharmas.com/

Håper dere finner noe som kan hjelpe! Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...