Gå til innhold

Leiligheten til tidligere elsker for salg...

Anbefalte innlegg

Morning Glory
Skrevet

Jeg har vært på jakt etter ny leilighet en halv evighet og kom endelig over en leilighet som virket perfekt. Alt klaffet: beliggenhet, pris, størrelse, planløsning, stil, balkong, nabolag...

...men så begynte jeg å stusse over at den virket merkelig kjent... og så oppdaget jeg at dette er leiligheten til en mann jeg hadde et svært lite forpliktende forhold til for et par år siden (og som jeg ikke har sett siden).

Kan man kjøpe leiligheten til en man har hatt et litt "lyssky" forhold til, eller må man la være?

Jeg kan se for meg et litt pinlig kontraktsmøte, men de varer jo aldri lenge. Han kan jo også la være å akseptere budet mitt hvis han nekter å se meg igjen :-)

Gjest Grothelle
Skrevet

Dette kan du kun svare på selv. Du orker å møte han igjen, eller ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eventuelt vil han kanskje akseptere budet ditt når han ser hvem du er.

Fatter ikke hvorfor det å møte tidligere elskere er noe problem ...

Skrevet

Tss.... drit i dette og kjøp leiligheten.

Skrevet

Hvis du liker leiligheten så byr du på den. Mannen følger ikke med på kjøpet vel;)

Skrevet

hehe, ja, men om du kjøper leiligheten så vet han jo (godt) hvor du bor - så det kan jo hende du får besøk da, om det frister til gjentakelse.. hehe ;)

Nei, dette er det bare du som kan kjenne etter, om du orker å møte mannen igjen eller om du bare skal droppe hele prosjektet og se etter noe annet. Kanskje det blir helt ukomplisert også, hva vet en vel på forhånd. Lykke til :)

Skrevet

Klin til - ikke med fyren, men med leiligheten! :-)

Skrevet

Eventuelt vil han kanskje akseptere budet ditt når han ser hvem du er.

Fatter ikke hvorfor det å møte tidligere elskere er noe problem ...

''Fatter ikke hvorfor det å møte tidligere elskere er noe problem ...''

Det er ikke alle av oss som har dette som en helt vanlig, nesten hverdagslig foreteelse vettø! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Fatter ikke hvorfor det å møte tidligere elskere er noe problem ...''

Det er ikke alle av oss som har dette som en helt vanlig, nesten hverdagslig foreteelse vettø! ;-)

Jeg har ikke møtt noen jeg har hatt sex med på lenge. :/

Jeg kan ikke forstå at folk har et såpass anstrengt forhold til sex at det å møte noen man har hatt sex med er fælt. Hvis personen var en voldelig jævel, forstår jeg det, men da har det ikke med sexen å gjøre. Det blir på nivå med: Nææææ, han har sett tissen min, nå må jeg gjemme meg. Næææææææ.

Fjortistullball. :)

Skrevet

Jeg har ikke møtt noen jeg har hatt sex med på lenge. :/

Jeg kan ikke forstå at folk har et såpass anstrengt forhold til sex at det å møte noen man har hatt sex med er fælt. Hvis personen var en voldelig jævel, forstår jeg det, men da har det ikke med sexen å gjøre. Det blir på nivå med: Nææææ, han har sett tissen min, nå må jeg gjemme meg. Næææææææ.

Fjortistullball. :)

Jeg måtte bare erte deg litt, da jeg har hatt inntrykk av at du til tider har vært DOLs svar på Samantha i Sex & The City! ;-)

Men för all del - jag kann ta fel!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg måtte bare erte deg litt, da jeg har hatt inntrykk av at du til tider har vært DOLs svar på Samantha i Sex & The City! ;-)

Jeg har naturligvis ikke peiling på hva karakterene i Sex og Singelliv heter. Jeg liker rett nok film og serier, men der går grensen. ;)

Men jeg skjønner hva du mener. En slags DOLs Sam Malone (Cheers, altså).

Det er nok feil. ;)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg har naturligvis ikke peiling på hva karakterene i Sex og Singelliv heter. Jeg liker rett nok film og serier, men der går grensen. ;)

Men jeg skjønner hva du mener. En slags DOLs Sam Malone (Cheers, altså).

Det er nok feil. ;)

Sam Malone er i samme sjangeren, ja:-)

Skrevet

Dersom salget går via megler vil vel ikke selger vite hvem som har lagt inn høyeste bud før budet er akseptert vel?

Dermed gjenstår kun evt evt pinlig kontraktsmøte, samt overtagelse av kåken. Go for it!

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ville ha blitt som deg og rødmet litt alene hjemme da jeg så hvem eide leiligheten, men det ville ikke ha stoppet meg;-) La han rødme også hjemme når han ser navnet ditt;-) Du sminker deg, kler deg pent og møter smilende til overtagelsesmøtet. Det er over om en liten stund og ....vupps leiligheten er din....

Skrevet

Det spiller da ingen rolle. Du skal jo knapt ha noe med han å gjøre. Kjøp leiligheten du:-)

Du kan jo også spørre om å få skrive under papirene uten at han er til stede.

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er problemet, å bo i leiligheten du tidligere har holdt på eller å treffe fyren på visning og evt. kontraktsmøte?

Uansett burde det ikke være noe å bry seg om - hopp i det, om leiligheten er fin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sam Malone er i samme sjangeren, ja:-)

I wish! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...