Sør Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det gjør ikke jeg:-) Jeg oppdager dem når de er på vei ned i halsen, og da får jeg panikk, og skal ha dem ut - fort! Koste hva det koste vil:-) Har du forsøkt ikke å svelge maten hel? *løsningsorientert* ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jada, vi spiser fisk med bein. Hele familien er glad i fisk, spesielt barna. Barna har alltid likt det, og spesielt junior maser om at vi må fiske mer. Jeg er ikke så begeistret for det, for det faller på meg å sløye og tilberede fisken. Men når jeg først har kommet så langt at fisken serveres, så setter jeg også pris på den. Hva jeg hadde gjort om mannen min nektet å spise fisk? Jeg vet ikke. Men jeg hadde nok stusset på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har du forsøkt ikke å svelge maten hel? *løsningsorientert* ;-) Med vennlig hilsen Da smaker det jo ingenting.-) Min skrekk for fiskebein har sannsynligvis sammenheng med at min far hadde panikk for bein - etter at hans lillebror holdt på og dø etter og ha fylt munnen med fiskeavfall. Og dette videreførte han da sannsynligvis til meg, på et eller annet vis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det gjør man da helt automatisk - uten å tenke på det. Så plukker man de ut fra munnviken. Med vennlig hilsen ''Det gjør man da helt automatisk - uten å tenke på det. Så plukker man de ut fra munnviken'' Nettopp! Du har skjønt det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 ''Det gjør man da helt automatisk - uten å tenke på det. Så plukker man de ut fra munnviken'' Nettopp! Du har skjønt det :-) Vi er åpenbart "høyere vesener", eller noe! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alløb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 ''Spiser dere fisk med bein i?'' Nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.