amanda303 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Jeg har kjæreste som bor i Sverige.Vi har vært sammen i 6 år.Treffes stort sett i helgene.Han er skilt og bor sammen med sønn på 24 år.Da vi ble kjente med hverandre fortalte han at hans sønn hadde psykiske problemer,var veldig innestengt,lite sosial,men han var grei mot meg.Men noen ganger da han var full gjorde han noe som skremte meg ,fex.kuttet seg,ødelagt møbler,og en gang slo han faren sin. Og det verste av alt var da han fikk jakte sertifikat,og har våpen hjemme...kan en person med psykiske problemer få et sånt sertifikat..... Vi har vært forlovet i to år,og tenkte å flytte sammen i vår,men jeg vet ikke om jeg tør.... 0 Siter
songbirdy Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Hvis du kan leve med de andre tingene - humørsvingninger, drama og "små" voldsepisoder, så ville jeg definitivt satt ned foten for våpen i huset! Skal han i et anfall av "noe" røske frem dette kan resultatet bli fatalt..... Og hvor lenge tror du nervene dine holder ut et slikt drama som han trolig vil skape i livet ditt, når det allerede påvirker deg såpass at du skriver inn her? Hvorfor skal han forresten bo hjemme, selv om han har psykiske problemer? Han er en voksen mann, som nok ikke blir særlig bedre av det (det er ikke sunt å bo hjemme noe særlig etter du er 20). Jeg ville vært sterkt skeptisk til dette, hvis han skal bo der! Skjønner at du er glad i kjæresten din og vil flytte sammen med han, men her tror jeg at jeg ville tatt noen store samtaler og kanskje stilt noen krav/ultimatum.... Lykke til!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.