Gå til innhold

Vanskelig valg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjæreste som bor i Sverige.Vi har vært sammen i 6 år.Treffes stort sett i helgene.Han er skilt og bor sammen med sønn på 24 år.Da vi ble kjente med hverandre fortalte han at hans sønn hadde psykiske problemer,var veldig innestengt,lite sosial,men han var grei mot meg.Men noen ganger da han var full gjorde han noe som skremte meg ,fex.kuttet seg,ødelagt møbler,og en gang slo han faren sin.

Og det verste av alt var da han fikk jakte sertifikat,og har våpen hjemme...kan en person med psykiske problemer få et sånt sertifikat.....

Vi har vært forlovet i to år,og tenkte å flytte sammen i vår,men jeg vet ikke om jeg tør....

Skrevet

Hvis du kan leve med de andre tingene - humørsvingninger, drama og "små" voldsepisoder, så ville jeg definitivt satt ned foten for våpen i huset! Skal han i et anfall av "noe" røske frem dette kan resultatet bli fatalt..... :(

Og hvor lenge tror du nervene dine holder ut et slikt drama som han trolig vil skape i livet ditt, når det allerede påvirker deg såpass at du skriver inn her?

Hvorfor skal han forresten bo hjemme, selv om han har psykiske problemer? Han er en voksen mann, som nok ikke blir særlig bedre av det (det er ikke sunt å bo hjemme noe særlig etter du er 20).

Jeg ville vært sterkt skeptisk til dette, hvis han skal bo der!

Skjønner at du er glad i kjæresten din og vil flytte sammen med han, men her tror jeg at jeg ville tatt noen store samtaler og kanskje stilt noen krav/ultimatum.... Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...