Gjest Sirkusline Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vet at mange boikotter sirkus pga dyrene, hvordan er det her inne, går dere på sirkus med barna? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har vært på sirkus et par ganger med sønnen min da han var mindre, men jeg synes egentlig ikke det er så veldig stas med sirkus lenger... Jeg tror ikke bare det skyldes alderen.. Da jeg var barn hadde de trapeskunstnere med en hel liten tropp - som voksen har det vært én eller max to, osv. Likeså med antall hester/hunder. Jeg vil heller bruke pengene på noe annet. Dyrevernsproblematikken har jeg faktisk ikke tenkt på, men nå slipper jeg jo å boikotte sirkus pga det ettersom jeg likevel ikke går dit mer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nope. Hater sirkus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Man har da DOL! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nei, syns egentlig sirkus er litt kjedelig. Og forferdelig dyrt, også. Har brukt å få noen halv-pris biletter, og da har jeg sendt dattera sammen med mamman min som syns sirkus var morsomt, men for dyrt. De siste årene tror jeg dattera har gått mer for mormors skyld enn sin egen, siden mormor ikke ville gå alene. Sirkus på tv, derimot, hender det jeg ser på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har vært på sirkus med begge barna mine flere ganger. Men nå er det noen år siden - men det er fordi jeg synes sirkus er kjedelig. Da vil jeg heller gjøre noe annet som jeg også synes er gøy sammen med barna/barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Boikotter ikke sirkus nei, men har heldigvis fått såpass store barn at det ikke er noe interessant å gå på sirkus lenger:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg gjorde det da snuppa var yngre. Men nå er det rett og slett ikke så interessant lengre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg synes sirkus har vært en stor skuffelse når jeg har vært i vosken alder, men barna synes jo det er stas. Vi har vært et par-re ganger, men det er ikke akkurat noen fast foreteelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nei det er mange år siden. Men vi har vært der med barna da de var små. Husker godt sirkus fra jeg var barn. Hadde mast meg til billettpenger da sirkus endelig kom til vår hjemplass. Det var ikke hverdagskost i ei lita bygd. Husker vi unger hang rundt å synes det var veldig spennende å se sirkusteltet komme opp,og ikke minst dyrene. Hadde aldri sett en elefant live før. Husker fremdeles lukta inne i teltet når elefantene løp rundt. Det reiv litt sånn i nesen. En stor opplevelse for ei lita jente. Ungene mine synes nok ikke det var så stort, men en hyggelig opplevelse. De er nok mer bortskjemt med opplevelser. Som voksen kan jeg nok ikke tenke meg å gå på sirkus sånn bare for min egen del ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vi har vært på sirkus én gang, da var de to eldste 1 og 3 tror jeg, evt 2 og 4. De syntes det var moro. Jeg var bare på sirkus én gang da jeg selv var barn, da var jeg 10-11 år. Regner med at vi gjør det én gang til, slik at også hun minste får oppleve det. Men det er ikke så enormt, synes jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cirkus er litt annerledes enn det er vannt til Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Var på Cirkus Arnardo i Bærum i år, og det var faktisk veldig artig. Vi var 14 naboer som dro ( 12 unger ) i alder 5-12. Brukte rabb. bill. så det var ikke så dyrt. Personlig synes jeg ikke Cirkus er noe stas, men dette var faktisk bra, og alle hadde det artig. Styr unna alt som kan kjøpes, da blir en fort "blakk". 50 kr for en bitte liten popcorn osv. Ha med drikke og evt. noe annet snacks ( hvis det er viktig ). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg boikotter sirkus fordi det er så drepende kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.