Gå til innhold

kattedo

Anbefalte innlegg

Gjest kattemora
Skrevet

Når kan jeg ta vekk kattedoen som vi har inne? Katten er ca 6 mnd er litt ute på dagen, og inne om natten.

Klarer den å holde seg hvis jeg lar den være ute på kvelden og slipper den inn når vi legger oss? og ut igjen om morgenen.

Onsdag1365380628
Skrevet

Du må bare prøve deg frem. Noen katter skjønner raskt opplegget og blir raskt husrene. Andre finner seg en krok og fortsetter å gå på do inne. Jeg har satt kattedoen utenfor døren i en overgangsperiode, slik at katten lettere skjønner at heretter går vi på do ute. 6mnd er katten gammel nok til å gå på do ute ihvertfall.

Skrevet

Vi har fremdeles vår stående inne vi. Det hender været er så begredelig at pusen ikke orker å gå ut for å gå på do nemlig!

Nå bruker han den veldig sjelden, tror kanskje jeg har tømt der to ganger i år...

brilleslangen
Skrevet

du kan sikkert venne den av kassen nå om du vil, men min katt er 13 år og har fortsatt en kasse stående i et hjørne på et lite sjenerende sted. Jeg synes det er greit at ho har kassen i tilfelle uhellet skulle være ute, for da skjer det i kassen og ingen andre steder. Min katt foretrekker å gjøre fra seg ute og bruker kassen kun om ho har vært innestengt litt for lenge, eller om det er mellom 20-30 minusgrader. ellers går ho ut. Jeg skifter kattesand et par ganger i året. for kassen er nesten ikke i bruk. Likevel synes jeg det er veldig greit å ha den der...

Skrevet

Min katt er tre år, men vår kasse står fortsatt inne i et hjørne. Men aldri i bruk. Men den sjenerer ingen der den står så det er en grei reserveløsning. Oppdaget da vi var borte i sommer at katten faktisk hadde vært der inne en tur. Men jeg har kattedo med hus over, så jeg slipper problemet med lukt inne.

Skrevet

Min katt er tre år, men vår kasse står fortsatt inne i et hjørne. Men aldri i bruk. Men den sjenerer ingen der den står så det er en grei reserveløsning. Oppdaget da vi var borte i sommer at katten faktisk hadde vært der inne en tur. Men jeg har kattedo med hus over, så jeg slipper problemet med lukt inne.

''vår kasse står fortsatt inne i et hjørne. Men aldri i bruk. Men den sjenerer ingen der den står så det er en grei reserveløsning. ''

Samme her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...