Luska Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noen som har tips til hvor jeg finner fine bokbind i tekstil? Skal ut og handle i dag, og det hadde vært fint å slippe å måtte lete så lenge. Bruker man forresten klistrelapper til å skrive navn/fag/klasse på, på slike bokbind? Erfarne tekstilbokbindbrukere her? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vi hadde slike for et par år siden. Nå er de utslitt og jeg har ikke funnet nye. Dengang kjøpte jeg dem på Notabene, husker jeg, men de hadde ikke i sommer. Ikke vår lokale bokhandel, i hvert fall. Vi brukte ikke klistrelapper på disse, fikk dem ikke til å sitte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Vi hadde slike for et par år siden. Nå er de utslitt og jeg har ikke funnet nye. Dengang kjøpte jeg dem på Notabene, husker jeg, men de hadde ikke i sommer. Ikke vår lokale bokhandel, i hvert fall. Vi brukte ikke klistrelapper på disse, fikk dem ikke til å sitte. Takk for svar. Hvordan merket dere bøkene da, hvis dere ikke brukte klistrelapper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Takk for svar. Hvordan merket dere bøkene da, hvis dere ikke brukte klistrelapper? Vi gjorde ikke det :-). Vi brukte ikke dette bokbindet på bøker som skulle leveres inn for retting og slikt, kun på lærebøker som de ikke skulle skrive direkte inn i. Altså befant de seg enten i sekken eller i hylla på skolen. Ungene lærte fort å se forskjell på bokbindet for å finne ut hvilken bok det var inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fhv pippan Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vi har brukt disse i tre år og er kjempe fornød! Kjøper de hos Nordli, Ark eller Notabene. Årets utgave hos Nordli var ikke så bra som tidligere, men får pluss for å ha med merkelapper som sitter, for som det ble skrevet her så sitter ikke de vanlige. Husk å sjekke størrelsen! De kommer i tre utgaver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.