Gå til innhold

Hvor få tak i installeringscd til Windows?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å slette noen viktige programmer på pc'en som gjør at skjermen har blitt litt rart. Den er alt for bred og jeg må scrolle hele tiden for å få med meg siden. Hvor får jeg tak i en installeringsc? Koster det mye?

Skrevet

høres ut som om du har klart å avinnstallere skjermdrivere eller noe sånt. det får du ofte fikset ved å kjøre windows update og se hvilke oppdateringer den anbefaler evt fra leverandør av kortet dersom du vet hvilket kort du har..

Skrevet

høres ut som om du har klart å avinnstallere skjermdrivere eller noe sånt. det får du ofte fikset ved å kjøre windows update og se hvilke oppdateringer den anbefaler evt fra leverandør av kortet dersom du vet hvilket kort du har..

ok hvor finner jeg windows update?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...