Gjest Luna28 Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg har klart å slette noen viktige programmer på pc'en som gjør at skjermen har blitt litt rart. Den er alt for bred og jeg må scrolle hele tiden for å få med meg siden. Hvor får jeg tak i en installeringsc? Koster det mye? 0 Siter
dingsedama Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 høres ut som om du har klart å avinnstallere skjermdrivere eller noe sånt. det får du ofte fikset ved å kjøre windows update og se hvilke oppdateringer den anbefaler evt fra leverandør av kortet dersom du vet hvilket kort du har.. 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 høres ut som om du har klart å avinnstallere skjermdrivere eller noe sånt. det får du ofte fikset ved å kjøre windows update og se hvilke oppdateringer den anbefaler evt fra leverandør av kortet dersom du vet hvilket kort du har.. ok hvor finner jeg windows update? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 ok hvor finner jeg windows update? http://update.microsoft.com Skjermdriver kan du laste ned på hjemmesiden til produsenten av skjermkortet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.