Gå til innhold

Juleforestillinger - teater - Oslo

Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jada, jeg vet det er alt for tidlig å planlegge jul, men billetter til juleforestillingene må som kjent kjøpes tidlig. Jeg tenker å følge tradisjonen med å ta med mine barn (nå 7 og 9) på teater før jul

Reisen til julestjernen på Nationaltheatret begynner å bli utsolgt noen dager allerede.

Ser ellers at Teskjekjerringa går på Det Norske. Men dette er kanskje for helt små barn?

Noen som vet hva som ellers går før jul? Og hva anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hva med Nøtteknekkeren på den Norske Opera? Var i den gamle operaen for 3 år siden da snuppa mi var ni, og hun syns det var spennende og annerledes.

http://www.operaen.no/Default.aspx?ID=27183&ProductID=PROD445

Takk for tips! Hadde glede av denne selv da jeg var liten og danset ballet.

Har sett den én gang med gutta, og tror det holdt ;). Det er en veldig lang forestilling for små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med mine på Jul i Blåfjell på Oslo Nye. Det var kjempefint! Tror Datra hadde hatt stor glede av det i år også, nå er hun nærmere 7 til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har hatt med mine på Jul i Blåfjell på Oslo Nye. Det var kjempefint! Tror Datra hadde hatt stor glede av det i år også, nå er hun nærmere 7 til jul.

Ja, det var visst vi også på et år! :)

Var fint det, men føler gutta blir litt store og tror ikke det vil fenge fullt så mye i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Hadde glede av denne selv da jeg var liten og danset ballet.

Har sett den én gang med gutta, og tror det holdt ;). Det er en veldig lang forestilling for små barn.

Veldig lang for enkelte voksne også... ;-) Husker jeg tok med meg mannen på det for mange år siden - før vi fikk barn. han mente at første akt var best, med tanke på hvor godt han sov ;-)

Men jeg likte den, da. Vakker musikk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lang for enkelte voksne også... ;-) Husker jeg tok med meg mannen på det for mange år siden - før vi fikk barn. han mente at første akt var best, med tanke på hvor godt han sov ;-)

Men jeg likte den, da. Vakker musikk:-)

'' han mente at første akt var best, med tanke på hvor godt han sov ;-)''

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...