Gå til innhold

Noen som vet om en fin gråfarge?

Anbefalte innlegg

Gjest lyst til å male littegranne
Skrevet

Den skal brukes som en fondvegg i stue, og må passe til rødt.

Altfor mye å velge mellom:-(

Skrevet

Rødt og rødt, fru Blom, ikke lett å anbefale når fargeangivelsen er så vag. Er det bringebærrødt, tomatrødt, rosarødt, lillarødt, lys eller mørk rød?

Gjest Lotus77
Skrevet

Spørs hvor mørk grå du vil ha.

Koksgrå syns jeg er en fin farge, litt mørk og kald, blålig...

Skrevet

Rødt og rødt, fru Blom, ikke lett å anbefale når fargeangivelsen er så vag. Er det bringebærrødt, tomatrødt, rosarødt, lillarødt, lys eller mørk rød?

Det er sant - tenkte ikke på det;-) men fargen heller nok mot bringebærrød tenker jeg.. en forholdsvis klar rødfarge.

Skrevet

Ta med en prøve av den røde (evt. fargenummer) til en skikkelig fargehandel og be om hjelp til å finne en farge som passer. Jeg snakker nå ikke om maledisken på Obs! eller Byggmakker, dessverre har jeg ikke den helt store tiltroen til akkurat den typen hjelp der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...