Gjest lyst til å male littegranne Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Den skal brukes som en fondvegg i stue, og må passe til rødt. Altfor mye å velge mellom:-( 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Rødt og rødt, fru Blom, ikke lett å anbefale når fargeangivelsen er så vag. Er det bringebærrødt, tomatrødt, rosarødt, lillarødt, lys eller mørk rød? 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Spørs hvor mørk grå du vil ha. Koksgrå syns jeg er en fin farge, litt mørk og kald, blålig... 0 Siter
lambi Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Rødt og rødt, fru Blom, ikke lett å anbefale når fargeangivelsen er så vag. Er det bringebærrødt, tomatrødt, rosarødt, lillarødt, lys eller mørk rød? Det er sant - tenkte ikke på det;-) men fargen heller nok mot bringebærrød tenker jeg.. en forholdsvis klar rødfarge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Ta med en prøve av den røde (evt. fargenummer) til en skikkelig fargehandel og be om hjelp til å finne en farge som passer. Jeg snakker nå ikke om maledisken på Obs! eller Byggmakker, dessverre har jeg ikke den helt store tiltroen til akkurat den typen hjelp der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.