Gå til innhold

Himmelblå på svensk TV - forsvunnet i dag??

Anbefalte innlegg

Gjest nesten avhengig
Skrevet

Jeg har pleid å følge Himmelblå som går på svensk TV for tiden (fikk ikke sette den da den gikk i Norge). Men i dag kommer den ikke?? Noen som vet hvorfor??

Skrevet

Aner ikke. Men hvorfor ikke se den på www.nrk.no ?

Gjest nesten avhengig
Skrevet

Aner ikke. Men hvorfor ikke se den på www.nrk.no ?

Men går den nå da? I tilfelle så er det vel de nye episodene bare? Jeg fikk ikke sett serien da den gikk i Norge.

Men jeg sjekket SVT1 og det sto at det kommer neste torsdag. Jeg vet ikke hvorfor de hoppet over en uke.

Gjest nesten avhengig
Skrevet

Men går den nå da? I tilfelle så er det vel de nye episodene bare? Jeg fikk ikke sett serien da den gikk i Norge.

Men jeg sjekket SVT1 og det sto at det kommer neste torsdag. Jeg vet ikke hvorfor de hoppet over en uke.

Svar på hvorfor SVT1 hoppet over denne torsdagen fikk jeg her da jeg mailet dem:

"Pga av idrottsgalan - så hoppade man över denna vecka.

Serien fortsätter fr. o. m nästa torsdag

Avsnitt får ligga i SVTPlay i 30 dagar.

SVT har 8 avsnitt till (= omgång 3) - men de har ännu inte fått sändningsdatum. Troligen under sommaren 2011

Med vänlig hälsning

Tittarservice "

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...