Gjest nesten avhengig Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg har pleid å følge Himmelblå som går på svensk TV for tiden (fikk ikke sette den da den gikk i Norge). Men i dag kommer den ikke?? Noen som vet hvorfor?? 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Aner ikke. Men hvorfor ikke se den på www.nrk.no ? 0 Siter
Gjest nesten avhengig Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Aner ikke. Men hvorfor ikke se den på www.nrk.no ? Men går den nå da? I tilfelle så er det vel de nye episodene bare? Jeg fikk ikke sett serien da den gikk i Norge. Men jeg sjekket SVT1 og det sto at det kommer neste torsdag. Jeg vet ikke hvorfor de hoppet over en uke. 0 Siter
Gjest nesten avhengig Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Men går den nå da? I tilfelle så er det vel de nye episodene bare? Jeg fikk ikke sett serien da den gikk i Norge. Men jeg sjekket SVT1 og det sto at det kommer neste torsdag. Jeg vet ikke hvorfor de hoppet over en uke. Svar på hvorfor SVT1 hoppet over denne torsdagen fikk jeg her da jeg mailet dem: "Pga av idrottsgalan - så hoppade man över denna vecka. Serien fortsätter fr. o. m nästa torsdag Avsnitt får ligga i SVTPlay i 30 dagar. SVT har 8 avsnitt till (= omgång 3) - men de har ännu inte fått sändningsdatum. Troligen under sommaren 2011 Med vänlig hälsning Tittarservice " 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.