ShitDiddelyDo Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 ... hvis ikke vil menneskeheten utryddes. http://www.dagbladet.no/2010/08/19/nyheter/stephen_hawking/astrofysikk/jorda/romfart/13032068/ Men han er optimist - forutsatt at vi klarer å komme oss ut i det store verdensrommet i løpet av 200 år. 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Han har antakelig rett. Men folk flest velger nok å tro at det ikke er sant. Det får meg til å tenke på noe Kierkegaard sa en gang. Husker ikke sitatet ordrett men: På et teater ble det en gang brann i kulissene. Teatersjefen kom ut på scenen og informerte publikum. De trodde det var en del av skuespillet, og applauderte og jublet. Slik tenker jeg at verden vil gå til grunne: under alminnelig jubel fra folk som tror det hele er en vits. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. august 2010 Forfatter Skrevet 20. august 2010 Han har antakelig rett. Men folk flest velger nok å tro at det ikke er sant. Det får meg til å tenke på noe Kierkegaard sa en gang. Husker ikke sitatet ordrett men: På et teater ble det en gang brann i kulissene. Teatersjefen kom ut på scenen og informerte publikum. De trodde det var en del av skuespillet, og applauderte og jublet. Slik tenker jeg at verden vil gå til grunne: under alminnelig jubel fra folk som tror det hele er en vits. Jeg tror det kommer til å skje som i Frank Schatzings Svermen. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Jeg har lenge ment at vi kommer til å utrydde oss selv innen de neste 200 år. Men de fleste stikker fingrene i ørene og synger la-la-la-la... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.