Gjest Poster det her jeg Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Vet det er feil forum, men det er flere som ser det her. Jeg har ofte problemer med soppinfeksjon, men i det siste så er plagene vært litt annerledes enn ved en soppinfeksjon. Jeg klør og klør, spesielt etter sex, og det kan se ut som litt verkaktig væske som størkner. Har forsøkt med både canesten og daktacort, men det hjelper ikke. Det roer seg noen dager etter sex, men det begynner å klø med en gang vi prøver. Er det noen kjønnsykdom som har slike symptomer? Kan det være et hudproblem? Må legge til, for ordens skyld, at jeg ikke har vært utro, og har heller ikke mistanker om at min mann har vært det. Og ja jeg vet jeg må en tur til legen, men lurer jo litt inntil jeg kommer meg dit. 0 Siter
Gjest Svarer her jeg Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 http://www.google.no/search?hl=&q=Kl%C3%B8r+etter+sex&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGLL_noNO368NO368&ie=UTF-8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.