Gå til innhold

Finn.no - utrolig bolig!

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Platina

15

• Lillemus

3

• mariaflyfly

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

brilleslangen
Skrevet

Ja det var gjort ordentlig når de først gjorde det;-)

og det var skikkelig 70-tallsstil over det hele. snart moderne igjen det sikkert... ;-)

Skrevet

Wow - for et tapetvalg, selv hadde jeg gått rundt med konstant migrene hadde jeg bodd der. Når det er sagt, er huset utrolig flott og absolutt et jeg kunne ha tenkt meg å bo i, etter at jeg hadde fått gjort noe med interiøret:-)

Skrevet

Så morro å se. Tapetet på kjøkkenet hadde min mor på sitt ungpikeværelse:-)

Skrevet

Ja det var gjort ordentlig når de først gjorde det;-)

og det var skikkelig 70-tallsstil over det hele. snart moderne igjen det sikkert... ;-)

Dette må da ha vært litt overkill også den gangen? :)

Skrevet

Wow - for et tapetvalg, selv hadde jeg gått rundt med konstant migrene hadde jeg bodd der. Når det er sagt, er huset utrolig flott og absolutt et jeg kunne ha tenkt meg å bo i, etter at jeg hadde fått gjort noe med interiøret:-)

Ja, med et par millioner til oppussing så kunne det blitt riktig så flott. Og så er det jo byens fiiiineste strøk. :)

Skrevet

Spesielt imponert over badene! Vet ikke noe om prisnivået i dette området, men var ikke 5,2 mill. litt i overkant?

Skrevet

Så morro å se. Tapetet på kjøkkenet hadde min mor på sitt ungpikeværelse:-)

Men da kanskje ikke i kombinasjon med flere andre mønstre? :)

Skrevet

Spesielt imponert over badene! Vet ikke noe om prisnivået i dette området, men var ikke 5,2 mill. litt i overkant?

Ikke vet jeg, men det er fra gammelt av byens fineste strøk (Trondheim) med store, dyre villaer.

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for reklamen - vi håper på en god pris! :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

He he, dette er hva jeg kaller et hus med potensiale. Kan bli riktig så flott da:-)

Skrevet

Stilen er gjennomført - det skal de ha for.

At boligen trenger oppussing er dagens understatement. Totalrenovering er vel heller et mer dekkende stikkord?

Skrevet

''Wow - for et tapetvalg, selv hadde jeg gått rundt med konstant migrene hadde jeg bodd der.''

Hehe, jeg tenkte i samme bane, bare litt mer i retning av epilepsi. ;)

Skrevet

Min første tanke var at det kanskje har vært en utenlandsk familie, fra en annen kultur enn vår, som har bodd der?

Men potensiale har det i alle fall. Men prisen var altfor dyr, i forhold til hvor omfattende oppussing dette vil kreve.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Wow - for et tapetvalg, selv hadde jeg gått rundt med konstant migrene hadde jeg bodd der''

Og sjekk valg av bilder. De er glade i blomster de som der:-)

Skrevet

Kunne ikke megleren anbefalt at de kjøpte en pall med lys antikk maling og rulla over alle veggene da, så folk fikk et bedre inntrykk. Ville jo virket mye større innvendig også! Og de grusomme teppene. Men sånn var stilen for maaaaaaaaange år siden.

Men et flott hus, blir nok en lekker bolig når det er pusset opp. Utvendig var det jo greit. Men fikk vondt i øynene av alle de forskjellige mønstrene og fargene inne. De må ha hatt dårlig syn kanskje, sikkert gamle mennesker som har bodd der.

Skrevet

Ja, med et par millioner til oppussing så kunne det blitt riktig så flott. Og så er det jo byens fiiiineste strøk. :)

To mill holder ikke her..

Men jeg kunne godt tenke meg huset, og en del av møblene inne i det.

Prisen er nok bare omtrent for tomta i det strøket der... Ikke ofte det blir solgt boliger der. Og det kan man jo se på interiøret i dette huset. Antagelig samme person som har bodd der i 40 år:-)

Skrevet

Men da kanskje ikke i kombinasjon med flere andre mønstre? :)

Hehe, nei gudskjelov kun alene. Det var heftig nok det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...