Gå til innhold

Nettsider med silikonpupper?

Anbefalte innlegg

Gjest tutta flatbrød
Skrevet

Jeg skal forsøke å overtale typen til å ta en brystoperasjon med silikoninnlegg. Han tar avstand fra silikonpupper og mener at det ser rart og falskt ut. Er det noen som vet om noen sider der man kan se bilder av bryster som er operert - mulig det kan hjelpe han til å se at det nødvendigvis ikke bør se rart ut(snakker ikke om glamour-størrelse her).

Gjest verinoca
Skrevet

Du mp nok over på amerikanske plastikkirurgsider, da norske plastikkirurger ikke har lov å vise før/etter-bilder på nett.

Gjest verinoca
Skrevet

...Hvorfor skrev jeg amerikanske? Utenlandske var det jeg mente å skrive :-)

Skrevet

Hvorfor vil du at typen din skal få silikonpupper da? Kunne ikke dy meg. Men det er nok deg selv. Har lest om så mange som får problemer i ettertid av en slik operasjon, så jeg skjønner ikke at noen vil.

Skrevet

''Jeg skal forsøke å overtale typen til å ta en brystoperasjon med silikoninnlegg.''

Her håper jeg virkelig du har formulert deg litt klønete og at du ikke mener at du vil at typen din skal ha silikonpupper?! :-o

Gjest tutta flatbrød
Skrevet

Hvorfor vil du at typen din skal få silikonpupper da? Kunne ikke dy meg. Men det er nok deg selv. Har lest om så mange som får problemer i ettertid av en slik operasjon, så jeg skjønner ikke at noen vil.

Så dum er du vel ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...