Gå til innhold

Overvåke en annens mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Gjest hun med sjalu mann
Skrevet

Jeg har mistanke om at min mann overvåker mobiltelefonen min. Da jeg konfronterte han med det, innrømmet han at han se på sin telefon hvor min telefon er. Han demonstrerte også hvordan han kunne se hvor et annet familiemedlem sin mobiltelefon befinner seg.

Jeg vet at dette er mulig om begge parter samtykker, men min mann påstår at han kan laste ned en app på sin iphone(3) som gjør at han kan lokalisere andre uten at de vet om det, og uten at de har samtykket. Jeg betviler dette, og jeg mistenker at han har kjøpt programvare på SpyShop eller lignende plasser.

Kan noen hjelpe meg med opplysninger?

Fortsetter under...

Gjest segunda
Skrevet

problemet er overvåking og sjalusi. Ikke mulighetene.

Gjest surikatt
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg blitt rasende. Maken til frekkhet….jeg hadde kastet både telefonen og gubben på søpla! Jeg hadde hvert fall fått meg nytt abonnementet og kjøpt ny telefon. Regninga må han betale, det skal koste å holde på med slike idiotiske ting!

Skrevet

Det må da være ulovlig også? Jeg tror jeg ville blitt så sint at jeg ville politianmeldt ham.

Deretter ville jeg kjøpt meg ny mobiltlf med hemmelig nr, og ikke latt ham få nummeret.

Men da er det jo vanskelig for dere å nå hverandre...

Hm. Ville aldri orket å fortsette i forholdet med en mann med så stort kontrollbehov of sykelig sjalusi.

Skrevet

Har undersøkt litt hos de som kan litt mer om dette enn meg.

Det finnes "uskyldige" apps til iphone og android som tillater å vise lokalisering av mobil, men dette må godkjennes av begge! Ellers finnes det skumle spyware som ikke bare lokaliserer, men også overvåker all trafikk - tekstmeldinger, samtaler inn/ut osv. Men dette er betal programmer, og man må oppsøke de for å finne de, for å si det sånn.

Jeg tror jeg er premenstruell nå, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde blitt rasende nok til å både politianmelde og kaste på dør! Makan til invadering og overtramp!!

Annonse

Skrevet

Jeg er stygt redd jeg hadde "tiltet i vinkel" om min kjære hadde gjort noe sånt og forholdet hadde fått seg en meget stygg smell...

Skrevet

En sjalu kontrollfreak? Det må være slitsomt å bo med :-(

Skrevet

Huff, dette høres lite hyggelig ut.

Kanskje kan du spørre om råd på dette forumet:

http://www.diskusjon.no/index.php?siteSkin=amobil.no&c=279

Der finnes det sikkert noen som kan fortelle deg hvordan du

A: Finner ut om telefonen din er overvåket.

B: Hvis den er: Hvordan du stopper det.

Her er en lignende sak:

http://www.mobilen.no/wip4/ble-mobilovervaaket-av-kjaeresten/d.epl?id=28419

Fy f......at det går an!!!

Jeg syns det var virkelig synd at hun ikke politianmeldte fyren. For han gjør vel det samme med neste og neste kjæreste. Det ville han kanskje ikke turt dersom saken hadde fått konsekvenser for ham, eller det lå en anmeldelse på ham?

Skrevet

Har undersøkt litt hos de som kan litt mer om dette enn meg.

Det finnes "uskyldige" apps til iphone og android som tillater å vise lokalisering av mobil, men dette må godkjennes av begge! Ellers finnes det skumle spyware som ikke bare lokaliserer, men også overvåker all trafikk - tekstmeldinger, samtaler inn/ut osv. Men dette er betal programmer, og man må oppsøke de for å finne de, for å si det sånn.

Jeg tror jeg er premenstruell nå, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde blitt rasende nok til å både politianmelde og kaste på dør! Makan til invadering og overtramp!!

''Det finnes "uskyldige" apps til iphone og android som tillater å vise lokalisering av mobil, men dette må godkjennes av begge!''

Forsåvidt er jo det sant. På den annen side *kan* jo han ha kjørt en godkjenning på hennes mobil uten at hun vet det?

Skrevet

''Det finnes "uskyldige" apps til iphone og android som tillater å vise lokalisering av mobil, men dette må godkjennes av begge!''

Forsåvidt er jo det sant. På den annen side *kan* jo han ha kjørt en godkjenning på hennes mobil uten at hun vet det?

Javisst kunne han det. Poenget mitt var bare at da har han jo uansett løyet siden han bedyret at å installere den app'en var alt han hadde gjort.. inneforstått; ikke tuklet med hennes mobil.

Skrevet

Javisst kunne han det. Poenget mitt var bare at da har han jo uansett løyet siden han bedyret at å installere den app'en var alt han hadde gjort.. inneforstått; ikke tuklet med hennes mobil.

Jeg hadde ikke stolt et sekund på at den typen ikke lyver. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...