Gå til innhold

Nok en overivrig pr-kåt luring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bondefangeren:) Da han ble sammen med den første bonden stusset jeg litt over at de, eh, ja at de var på så ulike nivåer utseendemessig. Jeg lurte litt på om han var mest ute etter å komme på TV. Nå er jeg vel ganske sikker på at det er det han er. Eller kanskje han bare har en bondefetisj?;)

candyqueen_83
Skrevet

Bondefangeren:) Da han ble sammen med den første bonden stusset jeg litt over at de, eh, ja at de var på så ulike nivåer utseendemessig. Jeg lurte litt på om han var mest ute etter å komme på TV. Nå er jeg vel ganske sikker på at det er det han er. Eller kanskje han bare har en bondefetisj?;)

Ulike nivåer utseendemessig? Der var de da ikke.

Skrevet

''Ulike nivåer utseendemessig? Der var de da ikke.''

Det stusset jeg også på, synes de var veldig "like" på den måten jeg, ikke like i utseende, men på samme nivå om man kan si det sånn.

Skrevet

Var de ikke? Nåvel. Det er vel en smakssak, men jeg syntes at han var en veldig pen gutt mens hun var en helt alminnelig jente.

Skrevet

''Ulike nivåer utseendemessig? Der var de da ikke.''

Det stusset jeg også på, synes de var veldig "like" på den måten jeg, ikke like i utseende, men på samme nivå om man kan si det sånn.

Ok. Jeg tror gjerne at alle tenker som meg, men det gjør de jo ikke alltid;)

candyqueen_83
Skrevet

Var de ikke? Nåvel. Det er vel en smakssak, men jeg syntes at han var en veldig pen gutt mens hun var en helt alminnelig jente.

Jeg syns de var helt vanlige begge to jeg. Men hun virket mye mer voksen enn han da.

Skrevet

He..he...Jeg tenkte det samme:-) Andreas og Silje var på totalt forskjellig nivå, utseendemessig, og jeg syntes aldri at de passet sammen. Men han går litt langt nå, synes jeg, og ville nok ha tjent på og holde litt lavere profil framover:-)

Skrevet

Helt enig. Hun er litt under middels - og han litt over:-)

Gjest veldig pen
Skrevet

Nå så jeg aldri på programmet, men i bildet det linkes til her er han da i alle fall ikke noen veldig pen gutt. Helt ordinær.

Skrevet

He..he...Jeg tenkte det samme:-) Andreas og Silje var på totalt forskjellig nivå, utseendemessig, og jeg syntes aldri at de passet sammen. Men han går litt langt nå, synes jeg, og ville nok ha tjent på og holde litt lavere profil framover:-)

Jeg synes de var på samme nivå når det gjelder utseende, når det gjelder modenhet aner jeg ikke. Det var hun som fniste og lo hele tiden og hadde store pupper, var det ikke?

Skrevet

Nå så jeg aldri på programmet, men i bildet det linkes til her er han da i alle fall ikke noen veldig pen gutt. Helt ordinær.

Han har en voldsom utstråling som kanskje ikke kommer så godt fram på bilder. Synes jeg da:-)

Skrevet

Jeg synes de var på samme nivå når det gjelder utseende, når det gjelder modenhet aner jeg ikke. Det var hun som fniste og lo hele tiden og hadde store pupper, var det ikke?

Det var henne ja. Nei, jeg syntes ikke at hun var pen, og ikke hans type. Hun hadde en merkelig kroppsfasong, hvis jeg skal være litt stygg, og si akkurat det jeg tenker... Store pupper og stor mage, til og være så ung. Og hun virket veldig dominerende overfor han, synes jeg.

Skrevet

Hun hadde et helt meieri.

Skrevet

Hun hadde et helt meieri.

Uff så fæle vi er i kveld, men ja, hun var vel ikke akkurat flatbrystet nei. Men for all del - mange menn liker jo kvinner med et realt frontparti!

Skrevet

Det var henne ja. Nei, jeg syntes ikke at hun var pen, og ikke hans type. Hun hadde en merkelig kroppsfasong, hvis jeg skal være litt stygg, og si akkurat det jeg tenker... Store pupper og stor mage, til og være så ung. Og hun virket veldig dominerende overfor han, synes jeg.

Ganske rund på midten, ja.

http://blog.regencycountryclub.eu/wp-content/uploads/2009/09/Silje-Stensland-Andreas-Gran-Jungle-Park-web.JPG

Ja, var hun ikke ganske sjefete? Får håpe han har funnet den rette denne gangen. Han surrer fælt, den der:)

candyqueen_83
Skrevet

Uff så fæle vi er i kveld, men ja, hun var vel ikke akkurat flatbrystet nei. Men for all del - mange menn liker jo kvinner med et realt frontparti!

Etter som jeg har forstått så er vel ikke du heller det akkurat? Og ikke jeg. Det er da mange som ikke er flatbrystet uavhengig av alder. Skjønner ikke at brystene skal gjøre henne mindre pen :P

Skrevet

Enig i at han ikke ser så bra ut på det bildet. Han hadde en utstråling som kom gjennom skjermen.

Skrevet

Det er det jo:) Og ja, vi er visst litt slemme. Men pytt, stikker man hodet fram må man tåle litt tyn;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...