Colette Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Ganske rund på midten, ja. http://blog.regencycountryclub.eu/wp-content/uploads/2009/09/Silje-Stensland-Andreas-Gran-Jungle-Park-web.JPG Ja, var hun ikke ganske sjefete? Får håpe han har funnet den rette denne gangen. Han surrer fælt, den der:) Huff, nå fikk du meg til og le litt, tonie. Beklager:-) Men jeg har alltid reagert på proporsjonene i hennes figur, og hvor hemningsløst hun viste dem fram. Og da Andreas snakket om "hvor pen hun var" - så skjønte jeg ingenting. Jeg oppfattet henne som temmelig dominerende, ja. Ja, jeg vet at jeg er litt stygg nå, men noen ganger så er ikke virkeligheten så vakker:-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Etter som jeg har forstått så er vel ikke du heller det akkurat? Og ikke jeg. Det er da mange som ikke er flatbrystet uavhengig av alder. Skjønner ikke at brystene skal gjøre henne mindre pen Det er ikke brystenes størrelse som er poenget:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Det er ikke brystenes størrelse som er poenget:-) Hva er poenget? At hun ikke er en sylfide? Veldig merkelig at unge jenter sliter med spiseforstyrrelser ja.... 0 Siter
tonie Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Huff, nå fikk du meg til og le litt, tonie. Beklager:-) Men jeg har alltid reagert på proporsjonene i hennes figur, og hvor hemningsløst hun viste dem fram. Og da Andreas snakket om "hvor pen hun var" - så skjønte jeg ingenting. Jeg oppfattet henne som temmelig dominerende, ja. Ja, jeg vet at jeg er litt stygg nå, men noen ganger så er ikke virkeligheten så vakker:-) Brutalt ærlig bare:) Sånn er søsteren min også. Jeg: "Ser jeg ok ut i denne kjolen?" Søster: "Du ser ut som en gutt som er gravid i fjerde måned, men fargen kler deg" Jeg elskhater henne. Hehe. Da skjønner du hvorfor JEG har blitt som jeg er. Hva er din unnskyldning? 0 Siter
Axcia Skrevet 20. august 2010 Forfatter Skrevet 20. august 2010 Brutalt ærlig bare:) Sånn er søsteren min også. Jeg: "Ser jeg ok ut i denne kjolen?" Søster: "Du ser ut som en gutt som er gravid i fjerde måned, men fargen kler deg" Jeg elskhater henne. Hehe. Da skjønner du hvorfor JEG har blitt som jeg er. Hva er din unnskyldning? ''Sånn er søsteren min også. Jeg: "Ser jeg ok ut i denne kjolen?" Søster: "Du ser ut som en gutt som er gravid i fjerde måned, men fargen kler deg" Jeg elskhater henne. Hehe.'' *hehe* 0 Siter
Colette Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Hva er poenget? At hun ikke er en sylfide? Veldig merkelig at unge jenter sliter med spiseforstyrrelser ja.... Hun er ingen sylfide - greit nok. Men ved siden av en sporty og slank Andreas, så så det hele litt rart ut. Hun er jo ikke mer enn 28 år....Hun så dessuten ut som om hun prøvde og framheve det hun aller helst burde skjule i måten og kle seg på osv. Jeg kaller det "manglende kritisk sans". Og det viste seg jo også og være tilfelle i forholdet til Andreas. 0 Siter
Axcia Skrevet 20. august 2010 Forfatter Skrevet 20. august 2010 Hva er poenget? At hun ikke er en sylfide? Veldig merkelig at unge jenter sliter med spiseforstyrrelser ja.... Poenget var _muligens_ at Andreas ble blendet av de digre puppene. :-D 0 Siter
Colette Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Brutalt ærlig bare:) Sånn er søsteren min også. Jeg: "Ser jeg ok ut i denne kjolen?" Søster: "Du ser ut som en gutt som er gravid i fjerde måned, men fargen kler deg" Jeg elskhater henne. Hehe. Da skjønner du hvorfor JEG har blitt som jeg er. Hva er din unnskyldning? Jeg ser ikke poenget med uærlighet og innholdsløst smiger:-) Uten at jeg har en søster som din :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Etter som jeg har forstått så er vel ikke du heller det akkurat? Og ikke jeg. Det er da mange som ikke er flatbrystet uavhengig av alder. Skjønner ikke at brystene skal gjøre henne mindre pen Jeg har ikke sagt at brystene gjør henne mindre pen. ) Joda, jeg er ikke flatbrystet selv, men jeg kommer kraftig til kort overfor den dama der gitt! ) 0 Siter
Sør Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Jeg har ikke sagt at brystene gjør henne mindre pen. ) Joda, jeg er ikke flatbrystet selv, men jeg kommer kraftig til kort overfor den dama der gitt! ) Nå er det vel vanligvis ikke en konkurranse om å ha størst mulig bryst, med mindre personen man skal imponere er 16 år gammel. ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.