Gå til innhold

Bryllup

Gjest bryllupsnerver

Anbefalte innlegg

Gjest bryllupsnerver
Skrevet

Er det vanlig å sende invitasjon til forloveren? Hva gjorde forloveren for deg i ditt bryllup, og på bryllupsdagen (henting/pynting før kirken osv)?

Gjest slapp billig fra det :D
Skrevet

Jeg var selv forlover, fikk invitasjon jeg og :)

Men slapp unna de fleste oppgaver pga andre i familien ville gjøre det, pynte i kirka osv.....

Eneste jeg gjorde var å skrive en sang, passe på at kjolen så fin ut i kirka og være med på bilder :)

Skrevet

Ja, forloverne fikk også invitasjon.

Våre forlovere arrangerte utdrikningslag i forkant, de holdt tale under middagen (sammen - hysterisk morsomt!), mannens forlover holdt orden på ringene før/under vielsen mens min forlover passet på kjolen og blomstene samtidig.

Vi giftet oss samme dag som flere andre, og min forlover hadde kontakt med de andre forloverne ang. pynting av kirka (det mener jeg at alle forloverne gjorde sammen).

Underveis i festen var min forlover med meg f.eks. når jeg skulle på toalettet - for å holde kjolen. :-)

Også stilte de selvfølgelig opp på bildene hos fotografen. :-)

Skrevet

Ja, forloveren får også invitasjon.

I mitt bryllup gjorde forloveren følgende:

Inviterte til og arrangerte utdrikningslag.

Hjalp til med det hun kunne (vi bodde mange mil fra hverandre, så det var ikke så mye praktisk i forbindelse med bryllupet hun kunne gjøre).

Var med til frisøren og hjalp meg med påkledning før kirken.

Rettet på kjolen underveis i kirken, holdt brudebuketten under vielsen.

Stilte opp på bilder.

Laget fotoalbum til oss etter bryllupet :)

Skrevet

Ja, jeg mener da bestemt at forloveren også fikk skriftlig innbydelse, men det er lenge siden...;-)

Hun bor langt unna, og det var derfor begrenset hva hun kunne gjøre på forhånd, men hun arrangerte utdrikningslaget, og så gjorde hun slikt som å holde buketten min, være med under fotografering, holdt tale.

Gjest Elextra
Skrevet

Forloveren fikk samme type invitasjon som andre gjester.

Hun arrangerte utdrikningslag i forkant og hun holdt tale under middagen. Under vielsen var med brudeparet, og holdt buketten og så litt til kjolen etc.

Ellers hjalp hun ikke spesielt til, og jeg forventet det heller ikke. Men vi hadde heller ikke et bryllup med stor egeninnsats selve dagen (var på et selskapslokale).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...