Gjest prust Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Vi får besøk av en familie i morgen - har ikke helt bestemt om det blir midt-på-dagen-besøk eller kveldsbesøk, men de har barn på 2 og 11 år, og vi har jo 3 barn på 6,9 og 11 - så hva skal vi servere? Regner med at de fleste protesterer på stekt makrell :-D Vi hadde pizza i kveld, så det er utelukket. Hjelp meg med noe som er greit å lage en stor porsjon av. Kan gjerne stå i ovnen en stund, vi har god tid. Av ting vi har i frysen, er følgende (kan slevsagt kjøpe noe i morgen også): *hjortekjøtt *kyllingfileeter *seifileter *torskefileter *Div kjøttpølser 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Kyllingwok med nudler. Nudler, er det godt da? Ser for meg sånne kjasselige greier som ungene maser om å få med på skolen.... Har du nudler oppi woken da? Og ris ved siden av? 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Hjortekjøtt passer best på en søndag, jeg syns kylling passer best en lørdag 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Hjortekjøtt passer best på en søndag, jeg syns kylling passer best en lørdag Ja, jeg tror jeg har mest lyst på kylling jeg og... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Nudler, er det godt da? Ser for meg sånne kjasselige greier som ungene maser om å få med på skolen.... Har du nudler oppi woken da? Og ris ved siden av? Nei, man har nudlene ved siden av isteden for ris. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Kylling stroganoff: http://www.channel4.com/food/recipes/chefs/gordon-ramsay/smoked-paprika-chicken-stroganoff-recipe_p_1.html (Jeg pleier å servere den med ris i stedet for å lage spetzle som i oppskrifta!) Jeg lagde en kyllingcurry til familiemiddag her om dagen. Det var helt nydelig. Brukte en oppskrift med kylling, kokosnøttmelk, aspargesbønner, fersk minimais, champignon, green currypaste, litt ingefær, en rød chili og litt fersk koriander. Den falt i smak både hos store, små og gamle. Kan sende deg oppskrifta på mail hvis du er interessert. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Kylling stroganoff: http://www.channel4.com/food/recipes/chefs/gordon-ramsay/smoked-paprika-chicken-stroganoff-recipe_p_1.html (Jeg pleier å servere den med ris i stedet for å lage spetzle som i oppskrifta!) Jeg lagde en kyllingcurry til familiemiddag her om dagen. Det var helt nydelig. Brukte en oppskrift med kylling, kokosnøttmelk, aspargesbønner, fersk minimais, champignon, green currypaste, litt ingefær, en rød chili og litt fersk koriander. Den falt i smak både hos store, små og gamle. Kan sende deg oppskrifta på mail hvis du er interessert. Ja takk, vil gjerne ha oppskrift! Fikk forresten avslag på den ene jobben i dag, den som var minst relevant.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Ja takk, vil gjerne ha oppskrift! Fikk forresten avslag på den ene jobben i dag, den som var minst relevant.... Sender i morra tidlig, har endelig klart å komme meg i seng etter fantastisk konsert etterfulgt av masse hvitvin med venner. KJipt med avslag. Men som du sa, den var ikke så veldig relevant. Jeg krysser fingre og tær vfor den andre! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Sender i morra tidlig, har endelig klart å komme meg i seng etter fantastisk konsert etterfulgt av masse hvitvin med venner. KJipt med avslag. Men som du sa, den var ikke så veldig relevant. Jeg krysser fingre og tær vfor den andre! Så gøy! Skulle gjerne ha vært der :-) Leste det du hade skrevet! Vi må legge oss vi og - min kjære har sovet et par timer på sofaen allerede mens jeg har dolet. God natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.