Gå til innhold

Er sommeren over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det må være noe galt med gradestokken din. ;) Eventuelt er det virkelig lokale forskjeller. Her har det de siste dagene vært så kjølig at jeg for første gang i sommer har brukt langbukse.

Jeg har nettopp stått opp, og nå er det ganske nøyaktig 15 grader ute.

Ikke så galt det, assa. :)

Jeg liker sommeren vi har hatt i år, men jeg håper det blir en høst uten alt for mye regn. Sol og varme trives jeg best med når jeg har ferie i varmere strøk. I Norge bruker jeg den ikke til noe. Litt som snøen - den er helt ubrukelig. ;)

Jeg har to gradestokker til og med og jeg har sittet ute i nattkjole i mørke og ikke vært kald.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har to gradestokker til og med og jeg har sittet ute i nattkjole i mørke og ikke vært kald.

I dag er det i hvert fall varmt. Hadde noen ærend i byen og hadde egentlig planer om å bli der litt, men det var for varmt (burde nok valgt shorts ...).

Mye rare folk, forresten. Jeg tok toget inn i morges, og kupeen var vel omtrent 1/5 full. Jeg sitter altså der og aner fred og ingen fare mens jeg hører på musikk, da en litt svær kvinne kommer inn, og blant alle disse ledige plassene - tror du ikke hun setter seg ved siden av meg? Jeg sitter innerst på en treseter, men tror du hun setter seg ytterst? Neida. Hun setter seg inntil meg. Som sagt - en ganske stor kvinne, så hver bevegelse hun gjorde traff meg.

Nesten alt annet var ledig.

Mye rare folk, assa. ;)

Skrevet

I dag er det i hvert fall varmt. Hadde noen ærend i byen og hadde egentlig planer om å bli der litt, men det var for varmt (burde nok valgt shorts ...).

Mye rare folk, forresten. Jeg tok toget inn i morges, og kupeen var vel omtrent 1/5 full. Jeg sitter altså der og aner fred og ingen fare mens jeg hører på musikk, da en litt svær kvinne kommer inn, og blant alle disse ledige plassene - tror du ikke hun setter seg ved siden av meg? Jeg sitter innerst på en treseter, men tror du hun setter seg ytterst? Neida. Hun setter seg inntil meg. Som sagt - en ganske stor kvinne, så hver bevegelse hun gjorde traff meg.

Mye rare folk, assa. ;)

Ja. det er mye rare folk. det er helt sikkert.

Jeg har ikke vært ute enda, venter på at minstemann skal dra til kompisene, men det er Grünerløkkadager og jeg må ut å sjekke Thaimaten ;o)

Skrevet

Mye rare folk, assa. ;)

Hehehe... vedder på at du er søt! Sikkert derfor!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe... vedder på at du er søt! Sikkert derfor!

Jeg er engel, men det kan umulig være det som gjorde utslaget. Dama var 20 år eldre enn meg, og hun snakket jo ikke til meg. Jeg tenkte først at nå kommer Jesus-preiket. Har møtt sånne på toget før (de er gjerne på sånne steder hvor du ikke kan rømme noe sted), og hun her så litt ut som Apelthun Sæle (det kan ha vært en fjern slektning).

Men hun sa ingenting. Hadde hun misjonert hadde jeg i det minste forstått det. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja. det er mye rare folk. det er helt sikkert.

Jeg har ikke vært ute enda, venter på at minstemann skal dra til kompisene, men det er Grünerløkkadager og jeg må ut å sjekke Thaimaten ;o)

Åh, faen. Det var i dag det ja. Jeg tok med kameraet inn og hadde planer om å rusle rundt og knipse litt, men den varmen ... Pluss at det var så mye folk.

Hadde jeg husket at det var i dag skulle jeg dratt bort på løkka.

Skrevet

Åh, faen. Det var i dag det ja. Jeg tok med kameraet inn og hadde planer om å rusle rundt og knipse litt, men den varmen ... Pluss at det var så mye folk.

Hadde jeg husket at det var i dag skulle jeg dratt bort på løkka.

Ja, det skulle du ha gjort så kunne du spist masse hjemmelaget thaimat og tatt en pils i sola :o)

Skrevet

Jeg er engel, men det kan umulig være det som gjorde utslaget. Dama var 20 år eldre enn meg, og hun snakket jo ikke til meg. Jeg tenkte først at nå kommer Jesus-preiket. Har møtt sånne på toget før (de er gjerne på sånne steder hvor du ikke kan rømme noe sted), og hun her så litt ut som Apelthun Sæle (det kan ha vært en fjern slektning).

Men hun sa ingenting. Hadde hun misjonert hadde jeg i det minste forstått det. ;)

Folk har så rare fetisjer at du aner ikke! Du skal se at hun koste seg hemningsløst med å invadere ditt personlige space, og så driver hun med tuklerier når hun kommer hjem... *gliser*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Folk har så rare fetisjer at du aner ikke! Du skal se at hun koste seg hemningsløst med å invadere ditt personlige space, og så driver hun med tuklerier når hun kommer hjem... *gliser*

Du mener jeg ble utsatt for en overgrepsvariant av den typen japanerne bedriver i såpass utstrakt stil at de må ha egne busser for kvinner?

Det er en teori jeg liker. :)

Skrevet

Du mener jeg ble utsatt for en overgrepsvariant av den typen japanerne bedriver i såpass utstrakt stil at de må ha egne busser for kvinner?

Det er en teori jeg liker. :)

LOL

Det skal du ikke se bort i fra at du ble!

Skrevet

Jeg synes mye av sommeren har vært fin jeg - det dumme er at de periodene med knallvære er blitt så stykka opp at man ikke helt har fått opplevelsen av sommer.

Hver årstid har sin sjarm selv om det er "bivirkninger" :-)

Som Lotus sier , så har vi hatt noen fantastiske dager her på sunnmøre !!

Mange og tjue dager hele uka . I dag har det vært vind og noen regndråper , men likevel 20 grader.

Har ligget og duppet i vannskorpa hver dag : ))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...