Gå til innhold

Hater oppvask!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nettopp blitt brhørig minnet om hvorfor jeg hater å vaske opp. Skulle stable inn iddagsoppvaska, og der lå den en metalldings som ikke var der i morges. Ropte på "oppvaskmaskin-reparatøren" men han kunne ikke fikse den. Dermed var det håndoppvask. Mennen hadde plutselig et prosjekt han bare MÅTTE fullføre i kjelleren, 18-åringen hadde et annet presserende ærend og forsvan t på moped uten å si ha det, 12 va plutselig søkk vekk. Jeg setter på klassisk, noe som pleier å være et godt middel for å få frem forsvunne unger, (skru av de fæle greiene der!! ) men i dag funket det heller dårlig. Så nå har jeg tatt middagsoppvaska + frokostoppvaska og noen glass og annet fra i går. Og i morgen er det søndag........ Får begynne å delegere oppgaver allerede i kveld, tror jeg.

Skrevet

Utrolig kjedelig! Du er definitivt ikke aleine om å hate oppvask! Personlig er jeg bare avhengig som fy av den oppvaskmaskina...

Hørtes meget lurt ut å mobilisere resten av familien!

Håper maskina lar seg reparere eller at du får skaffet deg ny i nær framtid!

Skrevet

Jeg elsker å vaske opp. Definitivt det beste av alt husarbeid :)

Skrevet

Enig!

Hater oppvask, og utsetter det bestandig så lenge som mulig. Og som singel betyr det å bruke alt av oppbevaringsbokser etc som fat før jeg tilslutt bare MÅ ;-) oppvaskmaskin står høyt på ønskelisten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...