Gjest FruH Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Er nettopp blitt brhørig minnet om hvorfor jeg hater å vaske opp. Skulle stable inn iddagsoppvaska, og der lå den en metalldings som ikke var der i morges. Ropte på "oppvaskmaskin-reparatøren" men han kunne ikke fikse den. Dermed var det håndoppvask. Mennen hadde plutselig et prosjekt han bare MÅTTE fullføre i kjelleren, 18-åringen hadde et annet presserende ærend og forsvan t på moped uten å si ha det, 12 va plutselig søkk vekk. Jeg setter på klassisk, noe som pleier å være et godt middel for å få frem forsvunne unger, (skru av de fæle greiene der!! ) men i dag funket det heller dårlig. Så nå har jeg tatt middagsoppvaska + frokostoppvaska og noen glass og annet fra i går. Og i morgen er det søndag........ Får begynne å delegere oppgaver allerede i kveld, tror jeg. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Utrolig kjedelig! Du er definitivt ikke aleine om å hate oppvask! Personlig er jeg bare avhengig som fy av den oppvaskmaskina... Hørtes meget lurt ut å mobilisere resten av familien! Håper maskina lar seg reparere eller at du får skaffet deg ny i nær framtid! 0 Siter
Gjest webraq Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jeg elsker å vaske opp. Definitivt det beste av alt husarbeid 0 Siter
vanilje Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Enig! Hater oppvask, og utsetter det bestandig så lenge som mulig. Og som singel betyr det å bruke alt av oppbevaringsbokser etc som fat før jeg tilslutt bare MÅ ;-) oppvaskmaskin står høyt på ønskelisten :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.