Gå til innhold

Noen forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melkedrøm m/bringebær... *småkvalm* ;-)

hehe :P

Skrevet

Vi hadde en herlig hjemmelaget pizza mmmmmmmm :)

så godt :) hvordan pizza da?

Gjest Lotus77
Skrevet

så godt :) hvordan pizza da?

Bare en helt vanlig hjemmelaget :)

Lagde bunnen med margarin pga jeg var tom for olje, men den ble faktisk kjempegod, litt mer crispy :) og tynn, for sånn liker mannen min den best.

Hadde en enkel en med kjøttdeig, løk, mais, ananas og ost.

Men driiiiiiiiitgod, selv mannen min skrøt av den. Han er litt sånn:

Neh, smakte helt greit, men nå sa han den var kjempegod - så da må den ha vært god hehehe :)

Skrevet

Bare en helt vanlig hjemmelaget :)

Lagde bunnen med margarin pga jeg var tom for olje, men den ble faktisk kjempegod, litt mer crispy :) og tynn, for sånn liker mannen min den best.

Hadde en enkel en med kjøttdeig, løk, mais, ananas og ost.

Men driiiiiiiiitgod, selv mannen min skrøt av den. Han er litt sånn:

Neh, smakte helt greit, men nå sa han den var kjempegod - så da må den ha vært god hehehe :)

hehe, så bra :) syns jeg alltid lager så kjedelig pizza jeg, defor er det greit å høre hva andre lager =)

Gjest Lotus77
Skrevet

hehe, så bra :) syns jeg alltid lager så kjedelig pizza jeg, defor er det greit å høre hva andre lager =)

Jeg tenkte litt på å ha bacon på og, men orket ikke hehe :) men ble god for det altså.

Vi er helt avhengig av å ha ananas på pizzaen.

Før var jeg litt kresen, ananas - hva har det på en pizza å gjøre? Men det gjør faktisk susen altså :)

Også krydrer jeg kjøttdeigen en del med muskat, pepper, salt, chili, paprikapulver.

Ikke oregano.... brukte det mye før på pizza, men inte nu nei :)

Og raspet jarlsberg og synnøve ost på toppen, var godt det :)

Måtte bare ta det jeg hadde.

Egentlig syns jeg Synnøve og Norvegia har noe bedre smelteegenskaper enn Jarlsberg, men Jarlsberg gir en god smak på pizzaen. Er den de bruker på Grandiosa btw :) (liker ikke grandiosa men... mannen min elsker den hehe)

Ellers er mozarella veldig godt på pizza.

Skrevet

Jeg tenkte litt på å ha bacon på og, men orket ikke hehe :) men ble god for det altså.

Vi er helt avhengig av å ha ananas på pizzaen.

Før var jeg litt kresen, ananas - hva har det på en pizza å gjøre? Men det gjør faktisk susen altså :)

Også krydrer jeg kjøttdeigen en del med muskat, pepper, salt, chili, paprikapulver.

Ikke oregano.... brukte det mye før på pizza, men inte nu nei :)

Og raspet jarlsberg og synnøve ost på toppen, var godt det :)

Måtte bare ta det jeg hadde.

Egentlig syns jeg Synnøve og Norvegia har noe bedre smelteegenskaper enn Jarlsberg, men Jarlsberg gir en god smak på pizzaen. Er den de bruker på Grandiosa btw :) (liker ikke grandiosa men... mannen min elsker den hehe)

Ellers er mozarella veldig godt på pizza.

hørtes veldig godt ut. Jeg er ikke så fan av ananas på pizza, men på den big one pepperoni så er det ikke så værst :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...