Gjest Lotus77 Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Er gravid - og plutselig fikk jeg så lyst til å kjenne lukten av nyvasket gulv.... grønnsåpe eller noe lignende hmmmm sniff sniff..... 0 Siter
Sør Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Hvis du har lyst å vaske også, så er du velkommen hit! ;-) *løsningsorientert* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 haha Jeg får bare sette i gang og vaske da? Uff, er ikke i form for tiden pga graviditeten... bør vel heller gå og legge meg, men hadde vært så herlig og kjent lukten mmmmmmm hehe Kanskje jeg bare skal sniffe på flaska... spraye litt i rommet 0 Siter
meg__123! Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jeg får bare sette i gang og vaske da? Uff, er ikke i form for tiden pga graviditeten... bør vel heller gå og legge meg, men hadde vært så herlig og kjent lukten mmmmmmm hehe Kanskje jeg bare skal sniffe på flaska... spraye litt i rommet ja da hadde jeg nok heller sniffet på flaska hehhe 0 Siter
Gjest helt normalt Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Naboen sniffet på telefonstolper. Litt rart å se på, men helt normalt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.