Gå til innhold

Henvisning til fysio?

Anbefalte innlegg

Gjest blå sokk
Skrevet

Åssen funker det her egentlig, er det som med henvisning til andre spesialister at jeg vil få tildelt en time hos den fysioterapauten legen min velger, eller skal jeg selv ta kontakt med fysio og legge frem min henvisning? Har ikke hatt behov for slikt før jeg...

Skrevet

Nei, du må sjøl finne fysio akkurat som du sjøl må finne psykolog. Legen bare skriver henvisning og så må du ringe rundt og finne hvem som har avtale og hva som er deres spesialitet

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg fikk henvisning til fysio, men måtte selv bestille time.

Dessverre var det lang venteliste til fysio så jeg måtte ta en fysioterapeut uten avtale, så da var det ikke noen vits med henvisningen likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...