Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er det fyrverkeri fra festning i dag da. Mette-Marits bursdag?

Skrevet

Aner ikke, men det er fyrverkeri fra to steder i dag.

Forrige lørdag var det fyrverkeri på samme sted som for en halvtime siden. Nå er det fyrverkeri et annet sted, for jeg ser det ikke lenger :-)

Gjest trodde jeg
Skrevet

Var ikke det den 19.? De snakket om at hun hadde bursdag når datteren skulle begynne på skole.

Ellers vet jeg ikke..

Skrevet

Forrige lørdag var det fyrverkeri på samme sted som for en halvtime siden. Nå er det fyrverkeri et annet sted, for jeg ser det ikke lenger :-)

Forrige uke fant vi ut at det var øyafestivalen. Kanskje Aha har fyrverkeri fra Ullevål? Men det ser ikke jeg. Ser bare fra rådhusplassen eller noe sånt

Skrevet

Forrige uke fant vi ut at det var øyafestivalen. Kanskje Aha har fyrverkeri fra Ullevål? Men det ser ikke jeg. Ser bare fra rådhusplassen eller noe sånt

Skrevet

Neste helg svis Norges største fyrverkeri ever av ved festningen, så da får du nok se :-)

Jeg skal visstnok befinne meg på festningen når dette skjer.

Skrevet

Neste helg svis Norges største fyrverkeri ever av ved festningen, så da får du nok se :-)

Jeg skal visstnok befinne meg på festningen når dette skjer.

Hvorfor er det fyrverkeri neste helg da? Og hvorfor er du der da

Skrevet

Hvorfor er det fyrverkeri neste helg da? Og hvorfor er du der da

Jean Michel Jarre, på Festningen!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Men det er neste helg, ikke sant?

Skrevet

Med vennlig hilsen

Nettopp ;-)

Da kan jeg bare legge til at jeg er der fordi jeg...eh...skal på den konserten ;-) hehe

Skrevet

Nettopp ;-)

Da kan jeg bare legge til at jeg er der fordi jeg...eh...skal på den konserten ;-) hehe

LOL. det var det eneste jeg skjønte også. Jeg ser litt dårlig herfra. Den høyblokka i Møllergata kunne de ha stått over, jeg så mye bedre der jeg bodde før :D

Skrevet

Det var fyrverkeri fra Ullevaal i går ja:-) Jeg var der:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...