Dorthe Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Og hvorfor er det fyrverkeri fra festning i dag da. Mette-Marits bursdag? 0 Siter
Alana Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Aner ikke, men det er fyrverkeri fra to steder i dag. Forrige lørdag var det fyrverkeri på samme sted som for en halvtime siden. Nå er det fyrverkeri et annet sted, for jeg ser det ikke lenger :-) 0 Siter
Gjest trodde jeg Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Var ikke det den 19.? De snakket om at hun hadde bursdag når datteren skulle begynne på skole. Ellers vet jeg ikke.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Aner ikke, men det er fyrverkeri fra to steder i dag. Forrige lørdag var det fyrverkeri på samme sted som for en halvtime siden. Nå er det fyrverkeri et annet sted, for jeg ser det ikke lenger :-) Forrige uke fant vi ut at det var øyafestivalen. Kanskje Aha har fyrverkeri fra Ullevål? Men det ser ikke jeg. Ser bare fra rådhusplassen eller noe sånt 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Aner ikke, men det er fyrverkeri fra to steder i dag. Forrige lørdag var det fyrverkeri på samme sted som for en halvtime siden. Nå er det fyrverkeri et annet sted, for jeg ser det ikke lenger :-) Forrige uke fant vi ut at det var øyafestivalen. Kanskje Aha har fyrverkeri fra Ullevål? Men det ser ikke jeg. Ser bare fra rådhusplassen eller noe sånt 0 Siter
Alana Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Forrige uke fant vi ut at det var øyafestivalen. Kanskje Aha har fyrverkeri fra Ullevål? Men det ser ikke jeg. Ser bare fra rådhusplassen eller noe sånt Neste helg svis Norges største fyrverkeri ever av ved festningen, så da får du nok se :-) Jeg skal visstnok befinne meg på festningen når dette skjer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Neste helg svis Norges største fyrverkeri ever av ved festningen, så da får du nok se :-) Jeg skal visstnok befinne meg på festningen når dette skjer. Hvorfor er det fyrverkeri neste helg da? Og hvorfor er du der da 0 Siter
Sør Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Hvorfor er det fyrverkeri neste helg da? Og hvorfor er du der da Jean Michel Jarre, på Festningen! Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Jean Michel Jarre, på Festningen! Med vennlig hilsen Men det er neste helg, ikke sant? 0 Siter
Alana Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jean Michel Jarre, på Festningen! Med vennlig hilsen Nettopp ;-) Da kan jeg bare legge til at jeg er der fordi jeg...eh...skal på den konserten ;-) hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Nettopp ;-) Da kan jeg bare legge til at jeg er der fordi jeg...eh...skal på den konserten ;-) hehe LOL. det var det eneste jeg skjønte også. Jeg ser litt dårlig herfra. Den høyblokka i Møllergata kunne de ha stått over, jeg så mye bedre der jeg bodde før 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Forrige uke fant vi ut at det var øyafestivalen. Kanskje Aha har fyrverkeri fra Ullevål? Men det ser ikke jeg. Ser bare fra rådhusplassen eller noe sånt Det var fyrverkeri fra Ullevaal i går ja:-) Jeg var der:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.