Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg heller mer og mer til at vi i stedet for en førstegangstjeneste, sender folk for å jobbet et år i flyktningeleire i Afrika. Så får man håpe at de lærer noe der.

''

Det er jo lov å håpe. :)

*håper*

Ev. kunne man forlatt de som ikke lærte noe i flyktningeleiren, men det er vel urettferdig for de andre som bor der? ;-)

Med vennlig hilsen

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

25

• Sør

23

• mariaflyfly

8

• Katt-ja

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*håper*

Ev. kunne man forlatt de som ikke lærte noe i flyktningeleiren, men det er vel urettferdig for de andre som bor der? ;-)

Med vennlig hilsen

Ja, kanskje "bytting av liv" for ei uke eller to hadde gjort susen?

Gjest Lotus77
Skrevet

Kanskje det var noen fra en sekt, som ville evangelisere for et eller annet? Og så foreslo hun å sitte på med deg for å få pratet om det?

Det tenkte jeg og på.... Jehovas vitne eller noe.

Skrevet

Jeg innser at dette er som å snakke til en vegg, så jeg skal snart gi meg. Men du mener altså at det er helt ok å la være å bry seg om andre mennesker som ikke har det like godt som deg. Og siden alle vennene dine gjør det også, så er det ihvertfall helt greit.

Vi som er vokst opp i Norge er født med sølvskje i ræva sammenlignet med en del andre mennesker. Det er vår forbanna plikt å bidra til å hjelpe andre som ikke har trukket vinnerloddet. Dette er selvfølgelig helt fremmed for deg, men du kan jo ofre det en liten tanke i blant.

Sølvskje i rævva? *au* ;-)

Ellers helt enig!

Gjest verinoca
Skrevet

jeg syns selvfølgelig det er trist for de som er fattige, men jeg gir ikke til organisasjoner og slike ting for det...

Nei, det skulle tatt seg ut å skulle ofre noen kroner på dem som knapt har mat og må se sine barn dø av å drikke det skitne vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...