Gå til innhold

Problemer med el-biler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en særdeles lite informativ artikkel, som sauser sammen hummer og kanari.

Varmesystemet i min elbil produserer varme innen jeg svinger fra gaten jeg bor i. Et vanlig varmesystem tar flere kilometer får motoren er varm nok (med mindre den har Webasto/Eberspächer).

Batteriteknologien på biler som kommer til salg nå holder ca 150 km, har opptil 8 års garanti (80% av kapasitet).

Det virker som om de fleste av punktene er basert på "Fisher Price"-biler (elbiler registrert som moped).

Vedr. Anskaffelsespris: Pris før moms på en Nissan Leaf i Nederland er ca 220 000 kr. Den kan importeres uten registreringsavgift og uten moms til Norge. Det eneste man betaler er 1500 kr i vrakpant, som man får tilbake.

Det er en artikkel om Mitsubishi I-MiEV i Aftenposten:

http://www.aftenposten.no/bil/biltester/article3620831.ece

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...