Gå til innhold

Homofile menn og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at homofile menn, når de får seg venner på ferie, f.eks et mannllig par som får seg "venner" på et hotell for homofile, har sex med disse vennene? Eller er det faktisk venner som i vanlige venner?

Har nettopp lest endel anmeldelser av et hotell for homofile, og der virker det som om homofile par f.eks har fått seg venner på hotellet, og det er bare snakk om sex.

Jeg spør fordi jeg er uviten, og har endel typiske fordommer mot homofile som det heller virker som jeg stadig vekk får bekreftet istedetfor motbevist.

Som at homofile som er i et partnerskap oftere enn f.eks heterofile par gjerne kan ligge med andre menn bare fordi de er glad i sex og ikke ser på det som utroskap.

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

40

• ShitDiddelyDo

27

• Angustia

7

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har bodd på homsehotell i Thailand. Det ble drevet av en homofil fyr fra Belgia og hans thaimann. Først etter at jeg hadde bestilt (grunnet pris og beliggenhet i et område jeg kjente) søkte jeg opp reviews, og havna på diverse gaysider.

Iløpet av den drøye uka jeg bodde der så jeg ikke så mye som en orgie. Ganske skuffende, i grunn.

Når det er sagt har jeg inntrykk av at mange homofile har et herlig fritt syn på sex (jeg har en homsekompis og har derfor vært på en del homsesteder i byen).

Skrevet

Jeg har bodd på homsehotell i Thailand. Det ble drevet av en homofil fyr fra Belgia og hans thaimann. Først etter at jeg hadde bestilt (grunnet pris og beliggenhet i et område jeg kjente) søkte jeg opp reviews, og havna på diverse gaysider.

Iløpet av den drøye uka jeg bodde der så jeg ikke så mye som en orgie. Ganske skuffende, i grunn.

Når det er sagt har jeg inntrykk av at mange homofile har et herlig fritt syn på sex (jeg har en homsekompis og har derfor vært på en del homsesteder i byen).

Syntes du det er herlig fritt at homofile ikke klarer å være monogame i et forhold? At på dette hotellet så drev alle å hadde sex hvor enn man så?

Mine fordommer blir ikke mindre av dette, jeg får det bare bekreftet gang på gang at homofile er veldige promiskiøse mennesker.

Skrevet

Tror du at du får et representativt utvalg av homofile på et slikt hotel?

Utover det bør du nesten ta en tur på byen for å se hva heterofile gjør.

Ja, for hvis du kan gruppere alle homofile sammen, så må det vel være greit å anta at de heterofile du ser på byen også representerer deg?

Skrevet

Tror du at du får et representativt utvalg av homofile på et slikt hotel?

Utover det bør du nesten ta en tur på byen for å se hva heterofile gjør.

Ja, for hvis du kan gruppere alle homofile sammen, så må det vel være greit å anta at de heterofile du ser på byen også representerer deg?

Vet ikke jeg. Jeg antar at homofile gjerne drar på hoteller for homofile, akkurat som hetrofile drar på hoteller for hetrofile?

Skrevet

Syntes du det er herlig fritt at homofile ikke klarer å være monogame i et forhold? At på dette hotellet så drev alle å hadde sex hvor enn man så?

Mine fordommer blir ikke mindre av dette, jeg får det bare bekreftet gang på gang at homofile er veldige promiskiøse mennesker.

Hvis man først skal generalisere så tror jeg årsaken ligger mer i at det er menn, enn at de er homo! :0D Følgelig er det med promiskuitet nokså likt over hele linja...

Skrevet

Hvis man først skal generalisere så tror jeg årsaken ligger mer i at det er menn, enn at de er homo! :0D Følgelig er det med promiskuitet nokså likt over hele linja...

Mulig det. Jeg bare ser ikke helt poenget med å identifisere meg med veldig promiskiøse menn. De ønsker å være like oss hetrofile, men det er ingen hetrofile som har så promiskuøse parader som de har.

Jeg ser ingen hetrofil parade hvor alle går i lær eller er nakne.

Skrevet

Vet ikke jeg. Jeg antar at homofile gjerne drar på hoteller for homofile, akkurat som hetrofile drar på hoteller for hetrofile?

Vel, jeg har bodd på flere hotell enn de fleste, og aldri vært på verken homo- eller hetero-hotell. Det har bare vært hotell, og jeg har ikke tenkt en tanke på hvilken legning de andre gjestene har.

De som oppsøker spesifike hotell er vel neppe representative for hele gruppen.

Homofile er jo akkurat like individuelle som heterofile. At de kanskje har flere partnere skyldes sikkert like mye at inntil nylig har de verken kunne gifte seg eller ha barn, og det endrer jo på familielivet for noen.

Skrevet

Vel, jeg har bodd på flere hotell enn de fleste, og aldri vært på verken homo- eller hetero-hotell. Det har bare vært hotell, og jeg har ikke tenkt en tanke på hvilken legning de andre gjestene har.

De som oppsøker spesifike hotell er vel neppe representative for hele gruppen.

Homofile er jo akkurat like individuelle som heterofile. At de kanskje har flere partnere skyldes sikkert like mye at inntil nylig har de verken kunne gifte seg eller ha barn, og det endrer jo på familielivet for noen.

Hvor enn jeg leser om homofile på nettet, så er det alltid at det er snakk om sex, promiskutitiet og slike ting.

jeg kommer aldri over homofile menn i monogame parforhold som varer livet ut, eller homofile familier. Hva er årsaken til det? De finnes svært sjeldne?

Skrevet

Mulig det. Jeg bare ser ikke helt poenget med å identifisere meg med veldig promiskiøse menn. De ønsker å være like oss hetrofile, men det er ingen hetrofile som har så promiskuøse parader som de har.

Jeg ser ingen hetrofil parade hvor alle går i lær eller er nakne.

''Mulig det. Jeg bare ser ikke helt poenget med å identifisere meg med veldig promiskiøse menn. De ønsker å være like oss hetrofile, men det er ingen hetrofile som har så promiskuøse parader som de har.

Jeg ser ingen hetrofil parade hvor alle går i lær eller er nakne.''

"De" er like varierte (minst) som heterofile og bifile.

"De" som går i paraden ønsker ikke å være "like heterofile", men å ha like rettigheter.

At man lager sirkus er da bare morsomt.

Skrevet

''Mulig det. Jeg bare ser ikke helt poenget med å identifisere meg med veldig promiskiøse menn. De ønsker å være like oss hetrofile, men det er ingen hetrofile som har så promiskuøse parader som de har.

Jeg ser ingen hetrofil parade hvor alle går i lær eller er nakne.''

"De" er like varierte (minst) som heterofile og bifile.

"De" som går i paraden ønsker ikke å være "like heterofile", men å ha like rettigheter.

At man lager sirkus er da bare morsomt.

Hvis jeg vil ha homofilt sirkus så kan de arrangere det et sted så kan jeg oppsøke det.

Jeg har ikke lyst å ha peniser og lærgevanter midt i trynet mitt en dag jeg går i byen.

Homofile kan være homofile for min del,men jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten under parolen "like rettigheter".

Skrevet

Hvor enn jeg leser om homofile på nettet, så er det alltid at det er snakk om sex, promiskutitiet og slike ting.

jeg kommer aldri over homofile menn i monogame parforhold som varer livet ut, eller homofile familier. Hva er årsaken til det? De finnes svært sjeldne?

''Hvor enn jeg leser om homofile på nettet, så er det alltid at det er snakk om sex, promiskutitiet og slike ting''

Leser du om heterofile på nettet? Det står jo ikke "heterofile" hver gang heterofile gjør noe.

''jeg kommer aldri over homofile menn i monogame parforhold som varer livet ut, eller homofile familier. Hva er årsaken til det? De finnes svært sjeldne?''

Elton John er gift med partneren. Flere norske politikere er i monogame og langvarige parforhold.

At det ikke er så mange familier skyldes jo også at det er under 9 måneder siden staten sluttet å diskriminere dem.

Skrevet

Hvis jeg vil ha homofilt sirkus så kan de arrangere det et sted så kan jeg oppsøke det.

Jeg har ikke lyst å ha peniser og lærgevanter midt i trynet mitt en dag jeg går i byen.

Homofile kan være homofile for min del,men jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten under parolen "like rettigheter".

''men jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten under parolen "like rettigheter".''

Hvilken parade var du på? Det var ingen som gjorde noe slikt i Oslo. Utover det var "halvparten" av dem kvinner....

Skrevet

Jeg kjenner flere gifte, homofile par jeg da som lever et stille og rolig liv

Skrevet

''Hvor enn jeg leser om homofile på nettet, så er det alltid at det er snakk om sex, promiskutitiet og slike ting''

Leser du om heterofile på nettet? Det står jo ikke "heterofile" hver gang heterofile gjør noe.

''jeg kommer aldri over homofile menn i monogame parforhold som varer livet ut, eller homofile familier. Hva er årsaken til det? De finnes svært sjeldne?''

Elton John er gift med partneren. Flere norske politikere er i monogame og langvarige parforhold.

At det ikke er så mange familier skyldes jo også at det er under 9 måneder siden staten sluttet å diskriminere dem.

Elton John har da ikke vært monogam, verken han eller partnern.

Skrevet

Jeg trodde ikke du kjente noen som levde "stille og rolig" - hetero-, homo-, bi- eller dendrofile!

:glis:

Med vennlig hilsen

Skrevet

Javel. Man leser jo aldri om de? Og lever de stille og rolig i dine øyne, eller er de promiskiøse når du ikke ser dem? Du lever ikke med dem 24 timer i døgnet antar jeg.

Skrevet

Javel. Man leser jo aldri om de? Og lever de stille og rolig i dine øyne, eller er de promiskiøse når du ikke ser dem? Du lever ikke med dem 24 timer i døgnet antar jeg.

Lurer du på det samme for heterofile, eller er denne mistanken kun for homofile?

Det er ganske skremmende holdninger du legger for dagen!

Skrevet

Elton John har da ikke vært monogam, verken han eller partnern.

Det har da ikke de fleste heterofile rockstjerner heller, så hva er poenget ditt?

Skrevet

De oppfører seg akkurat slik som vi døve gjør på fellesarrangementer for døve. Da leier vi hele hotellet og har sex med hverandre hele gjengen. Hørende er ikke velkomne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...