Gå til innhold

Homofile menn og sex

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus77
Skrevet

De oppfører seg akkurat slik som vi døve gjør på fellesarrangementer for døve. Da leier vi hele hotellet og har sex med hverandre hele gjengen. Hørende er ikke velkomne!

Haha godt sagt :)

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

40

• ShitDiddelyDo

27

• Angustia

7

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Syntes du det er herlig fritt at homofile ikke klarer å være monogame i et forhold? At på dette hotellet så drev alle å hadde sex hvor enn man så?

Mine fordommer blir ikke mindre av dette, jeg får det bare bekreftet gang på gang at homofile er veldige promiskiøse mennesker.

Nå vet jeg ikke om homofile i forhold er mindre monogame enn heterofile (undersøkelser viser at mellom 30 og 40 % er utro), men hvis begge parter i forholdet synes det er greit å knulle rundt, synes jeg det høres fornuftig ut, ja.

Det er alt for mye spenning og skam knyttet til sex. Flere burde ha seg litt rundt.

Skrevet

Hvis jeg vil ha homofilt sirkus så kan de arrangere det et sted så kan jeg oppsøke det.

Jeg har ikke lyst å ha peniser og lærgevanter midt i trynet mitt en dag jeg går i byen.

Homofile kan være homofile for min del,men jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten under parolen "like rettigheter".

Homouka er årets festligste arrangement i Oslo. Jeg har vært der flere ganger og enda ikke fått en penis oppi trynet. De fleste går heller ikke i lær. Og om noen gjør det - so what? Det vrimler også av lesber der, er det like ille? Traktorlesber med piggsveis og rullingspakke i rutete flanellskjorte?

Skrevet

De oppfører seg akkurat slik som vi døve gjør på fellesarrangementer for døve. Da leier vi hele hotellet og har sex med hverandre hele gjengen. Hørende er ikke velkomne!

lol

Skrevet

Jeg trodde dere var "sånn" hele tiden!

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest gaaaaaaaysr
Skrevet

Jeg har hørt at i homsemiljøet er de ofte mer løsslupne enn andre miljøer,

men det er forskjellig der og. Noen homofile lever i monogame forhold med følelser av ekte kjærlighet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mulig det. Jeg bare ser ikke helt poenget med å identifisere meg med veldig promiskiøse menn. De ønsker å være like oss hetrofile, men det er ingen hetrofile som har så promiskuøse parader som de har.

Jeg ser ingen hetrofil parade hvor alle går i lær eller er nakne.

''men det er ingen hetrofile som har så promiskuøse parader som de har. ''

For noe tøv. Sommerparaden som inntil for noen få år siden gikk av stabelen en lørdag i Oslo hver sommer, var 100 ganger mer promikuøs enn dagens homseparade.

Skrevet

Homouka er årets festligste arrangement i Oslo. Jeg har vært der flere ganger og enda ikke fått en penis oppi trynet. De fleste går heller ikke i lær. Og om noen gjør det - so what? Det vrimler også av lesber der, er det like ille? Traktorlesber med piggsveis og rullingspakke i rutete flanellskjorte?

Nei, lesbiske og homofile kan paradere så mye de vil. PÅKLEDD.

Skrevet

Jeg trodde dere var "sånn" hele tiden!

;-)

Med vennlig hilsen

Joda, sånn egentlig, men jeg følte det kanskje ble litt vel promiskuøst å utbasunere det her inne...

Gleder meg vilt til Døves Kulturdager i Molde første helga i oktober!!!! ;-P

Skrevet

'' rutete flanellskjorte''

Hvis de skal forby niqab, så bør de forby slike skjorter også! ;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg vil ha homofilt sirkus så kan de arrangere det et sted så kan jeg oppsøke det.

Jeg har ikke lyst å ha peniser og lærgevanter midt i trynet mitt en dag jeg går i byen.

Homofile kan være homofile for min del,men jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten under parolen "like rettigheter".

Penis i trynet? Har du i det hele tatt sett denne paraden?

Skrevet

For noe tøv. Sommerparaden som inntil for noen få år siden gikk av stabelen en lørdag i Oslo hver sommer, var 100 ganger mer promikuøs enn dagens homseparade.

Tull. De nakne på sommerparaden var homofile.

For din informasjon.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gi meg et hint om denne sammenkomsten neste gang, så skal jeg fake døv!

Skrevet

Det har da ikke de fleste heterofile rockstjerner heller, så hva er poenget ditt?

At det virker som de fleste homofile er promiskiøse.

Skrevet

Joda, sånn egentlig, men jeg følte det kanskje ble litt vel promiskuøst å utbasunere det her inne...

Gleder meg vilt til Døves Kulturdager i Molde første helga i oktober!!!! ;-P

Moldes store sexorgie! ;-)

Hva med døve homofile? De må jo slite seg ut?

*bekymret*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Penis i trynet? Har du i det hele tatt sett denne paraden?

Ja, har du?

Skrevet

'' Sommerparaden som inntil for noen få år siden gikk av stabelen en lørdag i Oslo hver sommer, var 100 ganger mer promikuøs enn dagens homseparade.''

Det tror jeg du har helt rett i! ;-)

Skrevet

Lurer du på det samme for heterofile, eller er denne mistanken kun for homofile?

Det er ganske skremmende holdninger du legger for dagen!

Det finnes veldig variende ting hos hetrofile, noen promiskiøse, andre ikke.

Det er derfor interessant at FLEST homofile er promiskiøse, og veldig få ikke.

Skrevet

At det virker som de fleste homofile er promiskiøse.

1) Kjenner du de fleste av dem? Eller kjenner du bare dem som er offentlige?

2) Hva så om de er promiskuøse? Det er det da mange heteroseksuelle som også er. Og biseksuelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...