Gå til innhold

Homofile menn og sex

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tull. De nakne på sommerparaden var homofile.

For din informasjon.

Tull.

Jeg var der jeg også.

Ta deg for øvrig en tur til Syden i juli neste år, så får du se promiskuøse på tur.

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

40

• ShitDiddelyDo

27

• Angustia

7

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det finnes veldig variende ting hos hetrofile, noen promiskiøse, andre ikke.

Det er derfor interessant at FLEST homofile er promiskiøse, og veldig få ikke.

''

Det er derfor interessant at FLEST homofile er promiskiøse, og veldig få ikke.''

Hvilken interesse har du for det, med mindre du planlegger å forføre noen av dem?

Skrevet

At det virker som de fleste homofile er promiskiøse.

Altså.... Jeg har ingen link til forskning om dette, men jeg kan opplyse om at mine homofile venner ikke er mer eller mindre promiskuøse enn mine heterofile venner.

Skrevet

Tull. De nakne på sommerparaden var homofile.

For din informasjon.

Hvordan vet du det? Var du en av dem?

Skrevet

De oppfører seg akkurat slik som vi døve gjør på fellesarrangementer for døve. Da leier vi hele hotellet og har sex med hverandre hele gjengen. Hørende er ikke velkomne!

Morsomme greier.

Jeg bryr meg fint lite om harseleringen forøvrig, man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker - jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt.

Skrevet

Vet ikke jeg. Jeg antar at homofile gjerne drar på hoteller for homofile, akkurat som hetrofile drar på hoteller for hetrofile?

Har du noen lister over disse homohotellene?

Jeg har også bodd på relativt mange ulike hoteller gjennom en ca 20 år lang yrkeskarriere med mye reiseaktivitet, men jeg har ikke fått med meg at det er hoteller for ulike legninger.

(Og ikke si at det er flere -fili-hoteller, da dævver jeg.)

Skrevet

Altså.... Jeg har ingen link til forskning om dette, men jeg kan opplyse om at mine homofile venner ikke er mer eller mindre promiskuøse enn mine heterofile venner.

Det tror jeg du vet lite om ettersom de mest sannsynlig ikke forteller deg om alle de har sex med. Enten det er i badstuer for menn, med hull i veggen osv.

Skrevet

Hvis jeg vil ha homofilt sirkus så kan de arrangere det et sted så kan jeg oppsøke det.

Jeg har ikke lyst å ha peniser og lærgevanter midt i trynet mitt en dag jeg går i byen.

Homofile kan være homofile for min del,men jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten under parolen "like rettigheter".

''jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten''

Jeg lurer på om dette er ønskedrømming fra din side? Det ligger masse bilder av paraden på nett, og selvsagt intet av dette som du tilsynelatende drømmer om.

Skrevet

Morsomme greier.

Jeg bryr meg fint lite om harseleringen forøvrig, man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker - jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt.

Herregud for noen fordommer du har!

Skrevet

Tull.

Jeg var der jeg også.

Ta deg for øvrig en tur til Syden i juli neste år, så får du se promiskuøse på tur.

Jeg har vært i syden. Men har du vært på steder for homofile i syden? Der er det 100 ganger verre.

Skrevet

Det tror jeg du vet lite om ettersom de mest sannsynlig ikke forteller deg om alle de har sex med. Enten det er i badstuer for menn, med hull i veggen osv.

Jeg antar at du er en av disse promiskuøse homofile, siden du vet så mye om "hull i veggen" og saunaer?

Stemmer det?

Skrevet

Herregud for noen fordommer du har!

Ja, fordommer, men de blir jo bekreftet HELE tiden så det er fint lite jeg kan gjøre med disse fordommene.

Skrevet

Jeg antar at du er en av disse promiskuøse homofile, siden du vet så mye om "hull i veggen" og saunaer?

Stemmer det?

Nei, det stemmer nok ikke. Men man kommer over mye på nettet. Det er bare til å søke litt, lese litt så finner du dette.

Og de fordommene jeg har blir bekreftet hele tiden, så hvordan skal jeg få et annet syn på dette?

Skrevet

''jeg håper det aldri blir normalt å paradere penisen rundt i gaten''

Jeg lurer på om dette er ønskedrømming fra din side? Det ligger masse bilder av paraden på nett, og selvsagt intet av dette som du tilsynelatende drømmer om.

Jeg prater ikke bare om paraden i Norge, men verden over.

Skrevet

Nei, det stemmer nok ikke. Men man kommer over mye på nettet. Det er bare til å søke litt, lese litt så finner du dette.

Og de fordommene jeg har blir bekreftet hele tiden, så hvordan skal jeg få et annet syn på dette?

Hvorfor sitter du og søker opp slikt på nettet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har vært i syden. Men har du vært på steder for homofile i syden? Der er det 100 ganger verre.

Jeg har til og med vært i homseredlightgate i Thailand.

Ingenting jeg har sett selv i de verste redlightområdene i Bangkok overgår det jeg har sett av 18 gamle nordmenn i Syden.

Skrevet

Jeg forteller heller ikke dem om alle _jeg_ har sex med.

Og at de "har seg" med hull i veggen.... *ROFL*

Skrevet

Jeg prater ikke bare om paraden i Norge, men verden over.

Er norske homofile på en eller annen måte ansvarlig for hva homofile i andre land gjør?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...