Gå til innhold

Homofile menn og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke homofil. Ønsker bare å bli kvitt fordommene mine, men det går visst ikke. Dere som svarer her ser ut til å vite veldig lite om hva som skjer i homsemiløjet generelt så det er nok dere som er ganske naive sådann ovenfor homofile.

Hadde dere bare visst så hadde dere nok hevet et øyebryn. Selv dere.

''Dere som svarer her ser ut til å vite veldig lite om hva som skjer i homsemiløjet generelt så det er nok dere som er ganske naive sådann ovenfor homofile.''

Jeg kjenner homomiljøet temmelig godt. Det ser du av signaturen min.

Og OM det skulle være sånn de har seg i hull, saunaer og mer enn heterofile: So fucking what???

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

40

• ShitDiddelyDo

27

• Angustia

7

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg siser bare, det finnes ekstreme steder hvor homofile oppsøker tilfeldig sex, gjerne gjennom et hull i veggen.''

De er en "hetero-oppfinnelse", og kalles glory-holes, fordi det vanligvis er en prostituert kvinne på andre siden.

''

Og det er mest homofile som gjør det. Det finnes flere promiskiøse homofile enn hetrofile (tatt i betraktning antallet)''

..eh... hva så, om det var sant?

''De er en "hetero-oppfinnelse", og kalles glory-holes, fordi det vanligvis er en prostituert kvinne på andre siden.''

Wow, du er mer dreven i dette enn jeg trodde, men der jeg lærte jeg noe nytt - glory-holes! :)

Skrevet

Nei, men det finnes mer variasjon innenfor hetrofile.

Det virker ikke som det gjør det innenfor homofile. Promiskiuøse homofile - og svært lite monogame par.

Det syntes jeg er interessant.

Men i den grad det er sant, så er det da rimelig åpenbart at det gjerne er et resultat av diskriminering? At de ikke har blitt akseptert som par, eller kunne adoptere.

Uansett, jeg ser heller ikke hvilken releans det har.

Skrevet

''De er en "hetero-oppfinnelse", og kalles glory-holes, fordi det vanligvis er en prostituert kvinne på andre siden.''

Wow, du er mer dreven i dette enn jeg trodde, men der jeg lærte jeg noe nytt - glory-holes! :)

Glad to be of service! ;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da har du ikke vært inni rommene på redlight i Thailand. Noe helt annet å bare gå i gata.

''Da har du ikke vært inni rommene på redlight i Thailand. Noe helt annet å bare gå i gata.''

Hvis du med rommene mener horehus har du rett, og det er mulig det kommer som en overraskelse på deg, men den slags finnes også for heterofile i Thailand.

Skrevet

De homofile i norge er ikke noe annerledes enn homofile resten av verden.

Er norske heterofile forskjellige fra f. eks. afghanske heterofile?

Skrevet

Men i den grad det er sant, så er det da rimelig åpenbart at det gjerne er et resultat av diskriminering? At de ikke har blitt akseptert som par, eller kunne adoptere.

Uansett, jeg ser heller ikke hvilken releans det har.

Hva du mener egentlig? At de er promiskiøse pga at diskriminering? Virker lite relevant, de kunne vært monogame selv om de ble diskrimnert, enda mer faktisk.

Skrevet

Nei, det stemmer nok ikke. Men man kommer over mye på nettet. Det er bare til å søke litt, lese litt så finner du dette.

Og de fordommene jeg har blir bekreftet hele tiden, så hvordan skal jeg få et annet syn på dette?

''Nei, det stemmer nok ikke. Men man kommer over mye på nettet. Det er bare til å søke litt, lese litt så finner du dette. Og de fordommene jeg har blir bekreftet hele tiden, så hvordan skal jeg få et annet syn på dette?''

Tipper at viss du søker på "teens" på nettet, vil du får samme resultat. Ikke dermed sagt at alle tenåringer er slik.

Skremmende at en voksen person kan utvise så mange fordommer og komme med så mange udokumenterte påstander mot en gruppe mennesker!

Lurer også på hva din (skjulte) agenda er?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De homofile i norge er ikke noe annerledes enn homofile resten av verden.

''De homofile i norge er ikke noe annerledes enn homofile resten av verden.

''

Det har du nok rett i. Felles for de fleste av dem er at de har sex med menn.

Grisene.

Skrevet

''Da har du ikke vært inni rommene på redlight i Thailand. Noe helt annet å bare gå i gata.''

Hvis du med rommene mener horehus har du rett, og det er mulig det kommer som en overraskelse på deg, men den slags finnes også for heterofile i Thailand.

Det vet jeg. Det er ikke snakk om at hetrofile ikke også er promiskiøse! Det er snakk om at det virker som at homofile KUN er det og ikke evner å være monogame/holde seg til en partner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva du mener egentlig? At de er promiskiøse pga at diskriminering? Virker lite relevant, de kunne vært monogame selv om de ble diskrimnert, enda mer faktisk.

Hvorfor skal de homofile være monogame? Er vi heterofile det?

Skrevet

For jeg prøver å få miste fordommene jeg har mot homofile. Men å lese på homofile nettsteder f.eks gaysir osv, bare gjør fordommene sterkere - hvorfor tror du det?

Gaysir er et sted der der er veeeeldig lett å finne noen å ta tilfeldig sex med, til og med for en heterofil som søker en av det andre kjønn.

Skrevet

1) At med mindre du skal til sengs med dem, er det hamrende likegyldig hvorvidt de er promiskuøse eller ei.

2) At hvis man tar en gruppe mennesker (hetero, bi eller homo), forbyr de, diskriminerer dem, og forhindrer dem i å bo som familier, så vil man trolig få mer promiskuøse mennesker.

Og det er fremdeles ikke noe galt med at folk er det, dersom de ønsker det.

Skrevet

Det vet jeg. Det er ikke snakk om at hetrofile ikke også er promiskiøse! Det er snakk om at det virker som at homofile KUN er det og ikke evner å være monogame/holde seg til en partner.

Med med mindre du har en homofil partner, hvorfor er det relevant for deg?

Skrevet

Gaysir er et sted der der er veeeeldig lett å finne noen å ta tilfeldig sex med, til og med for en heterofil som søker en av det andre kjønn.

Poenget ditt er?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det eneste jeg har sett er undersøkelser for heterofile. Her er tallet på de som har vært utro ganske likt for menn og kvinner, og tallet nærmer seg 40 %. Altså nesten 1 av 2.

Jeg vet ikke om det finnes noe tilsvarende for homofile i forhold, men jeg kan ikke se hvorfor det skulle være noe verre blant dem.

Skulle det være det, og begge parter synes det er greit, er vel for øvrig det bare en bra ting. Da er det tross alt ikke utroskap.

Skrevet

''De homofile i norge er ikke noe annerledes enn homofile resten av verden.

''

Det har du nok rett i. Felles for de fleste av dem er at de har sex med menn.

Grisene.

Vel, ganske mange av dem har sex med *andre* kvinner! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Poenget ditt er?

At Gaysir åpenbart ikke er et sted hvor man finner "gjennomsnitts-homoen".

Skrevet

Poenget ditt er?

At det ikke bare er homofile på gaysir som er ute etter sex.

Skrevet

Med med mindre du har en homofil partner, hvorfor er det relevant for deg?

Jeg har ikke en homofil partner.

Og jeg prøver å miste fordommene mine, men det er går ikke ettersom fordommene heller blir bekreftet. Så da vil jeg ikke lenger høre at jeg har fordommer, ettersom det tydeligivs er sant at homofile er svært promiskiøse!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...