ShitDiddelyDo Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Vel, ganske mange av dem har sex med *andre* kvinner! ;-) Med vennlig hilsen Og noen av kvinnene har sex med andre menn. Forferdelige greier! 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 At Gaysir åpenbart ikke er et sted hvor man finner "gjennomsnitts-homoen". Det er jo nettopp det. Hvor finner man gjennomsnitts homoen da? Tydeligvis ikke på nettet, men det er jo litt rart? De bruker vel nettet som alle andre? 0 Siter
Gjest faghag Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 At Gaysir åpenbart ikke er et sted hvor man finner "gjennomsnitts-homoen". ''At Gaysir åpenbart ikke er et sted hvor man finner "gjennomsnitts-homoen".'' Jepp. 0 Siter
Gjest faghag Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Det er jo nettopp det. Hvor finner man gjennomsnitts homoen da? Tydeligvis ikke på nettet, men det er jo litt rart? De bruker vel nettet som alle andre? Har du sjekket IRL? 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Jeg har ikke en homofil partner. Og jeg prøver å miste fordommene mine, men det er går ikke ettersom fordommene heller blir bekreftet. Så da vil jeg ikke lenger høre at jeg har fordommer, ettersom det tydeligivs er sant at homofile er svært promiskiøse!!! Men er det ikke verre å ha fordommer enn å være promiskuøs? 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Er norske heterofile forskjellige fra f. eks. afghanske heterofile? Du liker å kverulere skjønner jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Jeg har ikke en homofil partner. Og jeg prøver å miste fordommene mine, men det er går ikke ettersom fordommene heller blir bekreftet. Så da vil jeg ikke lenger høre at jeg har fordommer, ettersom det tydeligivs er sant at homofile er svært promiskiøse!!! Det burde gjøre noe med er vel synet ditt på sex. Hvorfor i himmelens navn bryr det deg hvorvidt homofile statistisk sett skulle ha flere partnere enn heterofile? 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Har du sjekket IRL? Og hvor IRL skal man finne dette? Alle barer/utesteder er jo bare full av homofile som vil ha sex. 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Det er jo nettopp det. Hvor finner man gjennomsnitts homoen da? Tydeligvis ikke på nettet, men det er jo litt rart? De bruker vel nettet som alle andre? ''Det er jo nettopp det. Hvor finner man gjennomsnitts homoen da? Tydeligvis ikke på nettet, men det er jo litt rart? De bruker vel nettet som alle andre?'' Tror du de skriver "HOMO" før hvert innlegg? De gjør da akkurat det samme som alle andre på nett. 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Men er det ikke verre å ha fordommer enn å være promiskuøs? Nei, det syntes jeg ikke. 0 Siter
Gjest faghag Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Og hvor IRL skal man finne dette? Alle barer/utesteder er jo bare full av homofile som vil ha sex. Og det skjer ikke på heterofile steder? 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 ''Det er jo nettopp det. Hvor finner man gjennomsnitts homoen da? Tydeligvis ikke på nettet, men det er jo litt rart? De bruker vel nettet som alle andre?'' Tror du de skriver "HOMO" før hvert innlegg? De gjør da akkurat det samme som alle andre på nett. Men er det ikke litt rart at jeg bare har møtt på promiskiøse homofile da!? Hvor er alle de normale homofile blitt av?! 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Og hvor IRL skal man finne dette? Alle barer/utesteder er jo bare full av homofile som vil ha sex. Ev. så forstår ikke du at folk er homo, med mindre de henger på et homoutested? Det er jo ditt problem. 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Og det skjer ikke på heterofile steder? Det gjør det vel. Men man har større sjansen for å møte på vanlige, normale hetrofile som ikke er ute etter sex overalt enn homofile. 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Men er det ikke litt rart at jeg bare har møtt på promiskiøse homofile da!? Hvor er alle de normale homofile blitt av?! 1) De har løpt når de har sett deg. Eller mer sannsynlig, 2) Du har ikke gjenkjent dem som homofile siden de ikke var slik fordommene dine tilsier. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Når alle har fått fremføre sitt syn, kan debatten avsluttes. DOL ønsker ikke at endeløse tråder hver dag skal stenge ute annen aktivitet på forumet. Dette er et sosialt nettsted. Det kan sammenlignes med å være i et selskap. Hver enkelt bør tenke over hvor dominerende en er, hvor mye plass en tar, og hvilke konsekvenser det har for andre. 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Ev. så forstår ikke du at folk er homo, med mindre de henger på et homoutested? Det er jo ditt problem. Det rare er heller at man møter bare promiskiøse homofile, og når det er alt man møter så er det jo naturlig å tro at de aller fleste homofile er bare ute etter sex. 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Det gjør det vel. Men man har større sjansen for å møte på vanlige, normale hetrofile som ikke er ute etter sex overalt enn homofile. Hvordan vet du om du har truffet en homo, hvis han/hun ikke er ute etter sex? 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Når alle har fått fremføre sitt syn, kan debatten avsluttes. DOL ønsker ikke at endeløse tråder hver dag skal stenge ute annen aktivitet på forumet. Dette er et sosialt nettsted. Det kan sammenlignes med å være i et selskap. Hver enkelt bør tenke over hvor dominerende en er, hvor mye plass en tar, og hvilke konsekvenser det har for andre. Ok 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Nei, det syntes jeg ikke. Hva legger du egentlig i "promiskøs"? At de har mange sexpartnere? I så fall finnes det statistikk også for heterofile. Jeg husker ikke tallet, men det er i hvert fall 10+ både for unge menn og kvinner i Norge. Vi er i tillegg i verdentoppen mht Klamydia, noe som tyder på at også vi har oss litt rundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.