Angustia Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Du liker å kverulere skjønner jeg. ''Du liker å kverulere skjønner jeg.'' Det har vært interessant og sjokkerende å følge denne tråden, men nå virker det som du er tom for motargumenter. 0 Siter
morsan Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Hvor enn jeg leser om homofile på nettet, så er det alltid at det er snakk om sex, promiskutitiet og slike ting. jeg kommer aldri over homofile menn i monogame parforhold som varer livet ut, eller homofile familier. Hva er årsaken til det? De finnes svært sjeldne? ''Hvor enn jeg leser om homofile på nettet, så er det alltid at det er snakk om sex, promiskutitiet og slike ting.'' Sikkert fordi det er mye viktigere å opplyse om at man er homofil når man snakker med likesinnede om sex, enn dersom den homofile diskuterer frimerkesamling eller hagestell med likesinnede på disse områdene. 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Joda, bare bla deg nedover. Der har Sør forandret tittelen til:"Verre å ha fordommer enn å være promiskuøs?" En helt typisk Sør-tittel, jeg gjettet det var hans verk da jeg så den på 100-nyeste. Det er ingen regel mot å endre tittelen i tråder på DOL. F. eks. gjør NHD ofte. Det er passende når temaet i tråden har endret seg. Vanligvis lar jeg de første ordene være igjen, men i det eksempelet ditt gikk copy-paste galt. 0 Siter
Gjest gullir Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 ''Du liker å kverulere skjønner jeg.'' Det har vært interessant og sjokkerende å følge denne tråden, men nå virker det som du er tom for motargumenter. Jeg er ikke tom for argumenter, men jeg kan ikke svare mer ettersom Webmaster har bedt om det. 0 Siter
morsan Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Vet ikke jeg. Jeg antar at homofile gjerne drar på hoteller for homofile, akkurat som hetrofile drar på hoteller for hetrofile? ''akkurat som hetrofile drar på hoteller for hetrofile?'' Jeg har aldri bodd på et hotell kun for heterofile. 0 Siter
Angustia Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Joda, bare bla deg nedover. Der har Sør forandret tittelen til:"Verre å ha fordommer enn å være promiskuøs?" En helt typisk Sør-tittel, jeg gjettet det var hans verk da jeg så den på 100-nyeste. OK, kom visst ikke så langt ;-) Tar også utgangspunkt i 100 nyeste samt "svar til meg", går litt til og fra PC'n og går sikkert glipp av en del av trådene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 ''akkurat som hetrofile drar på hoteller for hetrofile?'' Jeg har aldri bodd på et hotell kun for heterofile. ''Jeg har aldri bodd på et hotell kun for heterofile.'' Jeg for min del tror vi hadde hørt om det dersom en eller annen hotellkjede begynte å markedsføre seg som hotell "kun for heterofile". 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Ja, huff... litt synd på dem faktisk... kan bli en travel hverdag - først homsetreff, så døvetreff før de tilslutt skal på døve-homsers-treff :-/ De risikerer jo å ende i rullestol av ren utmattelse! ;-) Det er nok derfor så mange er uføretrygdet! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 De risikerer jo å ende i rullestol av ren utmattelse! ;-) Det er nok derfor så mange er uføretrygdet! Med vennlig hilsen Haha ) Der var forklaringa, ja ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 ''Jeg har aldri bodd på et hotell kun for heterofile.'' Jeg for min del tror vi hadde hørt om det dersom en eller annen hotellkjede begynte å markedsføre seg som hotell "kun for heterofile". Hehe, ja, da skulle det blitt ramaskrik altså ;-P 0 Siter
Angustia Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Morsomme greier. Jeg bryr meg fint lite om harseleringen forøvrig, man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker - jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt. ''man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker - jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt.'' Seriøst? Håper inderlig du bare er ute etter å provosere en søndag kveld! Viss ikke føler jeg faktisk meir medlidenhet med deg enn de "stakkars" homsene... 0 Siter
Angustia Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Jeg er ikke tom for argumenter, men jeg kan ikke svare mer ettersom Webmaster har bedt om det. Da var det et dårlig siste svar i debatten :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Javel. Man leser jo aldri om de? Og lever de stille og rolig i dine øyne, eller er de promiskiøse når du ikke ser dem? Du lever ikke med dem 24 timer i døgnet antar jeg. De lever som de fleste A4 par som har barn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Jeg trodde ikke du kjente noen som levde "stille og rolig" - hetero-, homo-, bi- eller dendrofile! :glis: Med vennlig hilsen Jo, jeg tror jeg kjenner noen, men ikke så mange ;o) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Morsomme greier. Jeg bryr meg fint lite om harseleringen forøvrig, man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker - jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt. ''jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt.'' Nå er jeg ikke spesielt bevandret verken i det ene eller andre miljøet, men jeg klarer ikke helt å se at dette avviker så voldsomt fra mange heterofile menn i alderen 17 til, tja 35? Sikker på at det ikke er en mannegreie mer enn en homogreie? Og at eneste grunnen til at du hører mer om det er fordi de har sex med andre menn som tenker likt, og ikke "følsomme jenter som må skånes fra sannheten" for at de skal klare å overtale dem? Jeg må igjen presisere at jeg ikke vet noe mer om det ene eller andre miljøet, men jeg har møtt flere heterofile menn som ytrer denne holdningen ganske tydelig. Ikke så mange homofile når jeg tenker etter... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 ''Jeg har aldri bodd på et hotell kun for heterofile.'' Jeg for min del tror vi hadde hørt om det dersom en eller annen hotellkjede begynte å markedsføre seg som hotell "kun for heterofile". Skulle nesten ønske noen prøvde seg på noe sånt bare for å få se reaksjonen... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Hvis disse hallelujhahullene er vanlige i homofile miljøer føler jeg vi heterfile har noe å lære. Om jeg ikke husker feil var det en del scener/drømmer om dette i filmen Romance (http://www.imdb.com/title/tt0194314/). Den er jo ti år gammel, skulle tro du hadde fått med deg den - litt kontroversiell og omtalt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Skulle nesten ønske noen prøvde seg på noe sånt bare for å få se reaksjonen... Hehe, jeg også. Jeg husker tross alt hvordan debatter om hotell for single fort utvikler seg når småbarnsmødrene rabler, så dette ville blitt det rene Texas. 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Fikk du svar på spørsmålet ditt og hva var såfall svaret? Fant ikke ut av det i denne lange tråden her, men ble veldig nysgjerrig selv. 0 Siter
Gjest karco Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Hehe, jeg også. Jeg husker tross alt hvordan debatter om hotell for single fort utvikler seg når småbarnsmødrene rabler, så dette ville blitt det rene Texas. Hoteller for bare single? I Norge? Hva gikk dette ut på? Hørtes veldig seksuelt rettet ut og lite sannsynlig at det noen gang vil bli aktuelt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.