ShitDiddelyDo Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Hoteller for bare single? I Norge? Hva gikk dette ut på? Hørtes veldig seksuelt rettet ut og lite sannsynlig at det noen gang vil bli aktuelt.. Ikke i Norge, i Syden, og hvis jeg skrev "kun for single" skrev jeg feil. Det var hotell forbeholdt mennesker uten barn - altså hotell for dem som ikke vil ha skrikeunger i korridorene eller ved poolen. Dette var visstnok barnediskriminerende. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Morsomme greier. Jeg bryr meg fint lite om harseleringen forøvrig, man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker - jeg klarer dermed ikke å ta dem alvorlig når jeg vet at livet deres bare består av hvor mange og hvem de kan ha sex med døgnet rundt. ''man kommer tydeligvis ikke bort fra faktumet at flest homofile menn er enormt promiskiøse mennesker'' Slike holdninger jo på grensen til komiske! 0 Siter
Gjest sjbdflklks Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Helt enig. Jeg logget meg på dol, kastet et blikk på 100 nyeste og så at 95% av innelggene var fra en tråd. Når Sør i tillegg begynner å forandre på trådtittelen, frister det lite å prøve å delta på dol. Det er mange dager siden jeg var her sist. Jeg glir visst bare bort fra dette nettstedet. Du har jo gitt en grunn til å bruke det enda mindre. Bruk av ikke-fast nick er en måte å begrense sånne snåle svar som gjør stedet mer uappetittlig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Det er mange dager siden jeg var her sist. Jeg glir visst bare bort fra dette nettstedet. Du har jo gitt en grunn til å bruke det enda mindre. Bruk av ikke-fast nick er en måte å begrense sånne snåle svar som gjør stedet mer uappetittlig. Dessverre vet jeg om flere som har forlatt dol av denne grunn, og skjønner dem godt. Selv så savner jeg spesielt en, men det er tvilsom om han kommer tilbake. Jeg er i ferd med å begrense bruken selv også. Blir det ikke forandring (gjerne utestengelse) slutter jeg helt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Dessverre vet jeg om flere som har forlatt dol av denne grunn, og skjønner dem godt. Selv så savner jeg spesielt en, men det er tvilsom om han kommer tilbake. Jeg er i ferd med å begrense bruken selv også. Blir det ikke forandring (gjerne utestengelse) slutter jeg helt. Samme her. Jeg er nesten ikke her inne lenger. leser litt innimellom bare. Og innleggene fra denne ene brukeren leser jeg ikke engang. Og da er det som oftest ikke så mange andre innlegg igjen å lese. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Samme her. Jeg er nesten ikke her inne lenger. leser litt innimellom bare. Og innleggene fra denne ene brukeren leser jeg ikke engang. Og da er det som oftest ikke så mange andre innlegg igjen å lese. Jeg unngår også å lese de innleggene, spesielt om de er til meg. For om jeg ikke leser dem, slipper jeg å bli provosert til å svare. 0 Siter
Gjest karco Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Ikke i Norge, i Syden, og hvis jeg skrev "kun for single" skrev jeg feil. Det var hotell forbeholdt mennesker uten barn - altså hotell for dem som ikke vil ha skrikeunger i korridorene eller ved poolen. Dette var visstnok barnediskriminerende. Ja dette ble jo noe annet! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det er ingen regel mot å endre tittelen i tråder på DOL. F. eks. gjør NHD ofte. Det er passende når temaet i tråden har endret seg. Vanligvis lar jeg de første ordene være igjen, men i det eksempelet ditt gikk copy-paste galt. Vi har før oppfordret til ikke å endre tittel. Ved behov kan man evt føye til et par ord men la opprinnelig tittel bli stående. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Vi har før oppfordret til ikke å endre tittel. Ved behov kan man evt føye til et par ord men la opprinnelig tittel bli stående. Hæ? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Vi har før oppfordret til ikke å endre tittel. Ved behov kan man evt føye til et par ord men la opprinnelig tittel bli stående. Denne tråden er da død, og ingen endrer noen ting i den? Hvis du refererer til overskriftsendringen nedenfor, så var det en glipp (som jeg allerede har skrevet i tråden), ved at jeg kopierte over hele den eksisterende overskriften (i stedet for de siste ordene). Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.