Gå til innhold

Kjenner du noen lottomillionærer?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg og vil
Skrevet

Og har noe dryppet på deg?

Jeg kjenner en, hans søsken fikk litt av potten, som igjen delte med sine barn, derav meg :)

Heldige de som vinner gitt....

Gjest Linnea79
Skrevet

Har en kompis med en far som vant en del millioner. Han opplevde et sterkt press på at han følte han måtte dele. Derfor forsøkte han bla å holde det skjult for mange.

Jeg mener det ikke burde være større delepress ved lottovinning enn dersom du skulle tjene store summer i aksjeutbytte eller får en enorm lønnsøkning.

Tror også det er lettere å snakke om hvor mye en vil dele FØR en evt har vunnet..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har en venninne som har vunnet noen millioner i Lotto. Jeg vet at hun ønsket å gi en del til søsknene sine, men at i hvert fall en av dem takket nei, søsteren syntes vinneren fortjente å beholde gevinsten selv. Det syns jeg var en fin holdning, fra dem begge.

Skrevet

Jeg kjenner godt èn som har vunnet, og to andre lottomillionærer er jeg "på hils og snakk" med.

Det har overhode ikke dryppet noe på meg. :-)

Skrevet

De to lottomillionærene jeg kjenner til har delt rundhåndet med venner og familie. Hun ene betalte først sin beste venninnes store restskatt (som hun hadde slitt med i årevis), og tok deretter henne og barna med på en lang og god sydentur. Den andre ga en god slump penger til sine barn og søsken.

Der har ikke dryppet noe på meg enda, men jeg har planer om å være snill og generøs når jeg selv vinner storpotten:)

Gjest penger penger
Skrevet

Om jeg vinner, deler jeg ikke med noen. Ingen skal få vite om gevinsten.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Besteforeldrene til ei jeg kjenner vant. Det var virkelig noen jeg unnet premie! Trang økonomi i mange år, så de fikk ett pusterom. Om de delte med familie, det vet jeg ikke, når det ikke ble sagt noe om, så spør ikke jeg.

Vet også om en ung mann som vant 2 millioner, en venn av mine venner igjen. Han kjøpte seg bolig, aner heller ikke om han delte.

Ellers er det ingen i min familie som har vunnet de store premiene. Bestemor vant 19 tusen en gang, det året fikk jeg en litt ekstra stor julegave. :-)

Skrevet

De to lottomillionærene jeg kjenner til har delt rundhåndet med venner og familie. Hun ene betalte først sin beste venninnes store restskatt (som hun hadde slitt med i årevis), og tok deretter henne og barna med på en lang og god sydentur. Den andre ga en god slump penger til sine barn og søsken.

Der har ikke dryppet noe på meg enda, men jeg har planer om å være snill og generøs når jeg selv vinner storpotten:)

Her er det "når" ikke hvis! Hehe, bra innstilling. :))

Skrevet

En venninne av meg var sammen med en fyr i over et år. Så gjorde hun det slutt og samme uken vant han tidenes Lotto-gevinst på over 10 millioner.

Hun kunne ikke gjøre annet enn å le...

Skrevet

En tidligere arbeidskollega av meg vant 16,5 mill, vet at barna fikk endel, samt at gjeld til noen familiemedlemmer som sleit blei nedbetalt.

Er på hils med (3) lottomillionærer/ (1)extramillionær/ (1) jokermillionær, vi satt faktisk å ramset de opp igår :)

Kommer alt an på beløpet jeg hadde vunnet om jeg hadde delt med meg :), har god bruk for pengene selv.

Skrevet

Om jeg vinner, deler jeg ikke med noen. Ingen skal få vite om gevinsten.

"...og de glefser alt er mitt"

;)

Skrevet

Jeg har en enslig barnløs barndomsvenne som vant noen millioner i lotto for en del år siden. Hun mente søskenene hadde nok, så hun ga et stort beløp til hvert av tantebarna (nevøer/nieser). Selv bygde hun hytte og reduserte litt på arbeidstiden.

Vet at flere i min bostedskommune har vunnet millioner også, men ingen jeg kjenner noe særlig.

Noen vinnere står ikke frem i media, for de vil være anonyme, så vi kan kjenne flere enn vi aner.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjenner ingen lottomillionærer.

Og jeg synes ikke man kan forvente at den som vinner deler med familie og venner. Selv om det jo må være hyggelig å gi en gave til de nærmeste som en vet trenger det :-).

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg kjenner ingen lottomillionærer.

Jeg tipper ikke heller, så jeg kan nesten ikke regne med å vinne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...