Gå til innhold

Nav kontra virkeligheten

Anbefalte innlegg

Gjest furutre
Skrevet

Nei, og uansett ville lønnen vært alt for lav.

Vel, hvis du hadde jobbet der hadde du kanskje holdt deg oppdatert og vært verdt å høre på. Det er mer enn du er nå.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• meg__123!

4

• mariaflyfly

3

• jonia

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vel, hvis du hadde jobbet der hadde du kanskje holdt deg oppdatert og vært verdt å høre på. Det er mer enn du er nå.

Som sagt, du leser helt frivillig! *LOL*

Skrevet

Da kunne du jo donere en hundrelapp til f.eks. Røde Kors hver måned og bli et nytt og bedre menneske?

har ingen planer om det i den nærmeste framtid hvertfall :P

Skrevet

har ingen planer om det i den nærmeste framtid hvertfall :P

Nei, måtte gud forby.

Skrevet

Nei, måtte gud forby.

syns ikke jeg er et dårlig menneske selv om jeg ikke gir til organisasjoner..

Gjest furutre
Skrevet

Hei, takk for svar. Det er nok for sent å klage, pga det står en svarfrist i brevet og den er vel på 2-3 uker. Og vi greide jo oss gjennom det, takket være min familie og bank som lånte oss/meg penger så vi skulle klare julekneika blant annet.... I en sånn belastet situasjon som vi var i, orket vi ikke kampen mot de med nebb og klør (nav), så det føltes ikke som noen vits i å klage uten kjøtt på beina. Men kanskje vi hadde det likevel når alt kommer til alt? Jeg skal kikke på det du sendte meg. Tusen takk!

Det kan være verdt å lese disse også.

http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00003/IS-6_2004_3283a.pdf

http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00014/IS-17_2005_14448a.pdf

Skrevet

jeg lever på under 6000 i mnd jeg, og jeg klarer meg helt fint. har alltid penger til overs..

Er det for all fremtid, eller kommer du til tjene mer etter hvert?

Jeg mener det er en forskjell å leve trangt, å vite at det er for en avgrenset periode i forhold til å måtte leve på samme sum i overskuelig fremtid.

Skrevet

Er det for all fremtid, eller kommer du til tjene mer etter hvert?

Jeg mener det er en forskjell å leve trangt, å vite at det er for en avgrenset periode i forhold til å måtte leve på samme sum i overskuelig fremtid.

det er bare i mens jeg går i lære.. så kommer jo til å få mer å rutte med senere. men er enig i at det er forskjell på å ha lite penger en periode enn i all framtid =)

Skrevet

syns ikke jeg er et dårlig menneske selv om jeg ikke gir til organisasjoner..

Dette går ikke på hvorvidt du støtter organisasjoner eller ikke, det handler om din likegyldighet og mangel på empati.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...