Gjest ammmma Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 studerer ved høyskole, som ledd i attføring, nå aap, kan jeg få dekket skolebøkene? eller må jeg ta opp enda mer studielån? 0 Siter
Gjest cfdsfs Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Om det er godkjent utdanning gjennom arbeidsavklaringspenger så kan du søke om å få dekket reiseutgifter og skolemateriell, ja. Ta vare på kvitteringer og be om skjemaer på NAV. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 ''Gjennomfører du arbeidsrettede tiltak eller utredning, kan du også søke om tilleggsstønader til dekning av ■bøker og undervisningsmateriell ■daglige reiser til utredning eller tiltak ■utgifter til hjemreiser ■flytteutgifter ■barnetilsyn i forbindelse med utredning eller tiltak ■ekstrautgifter til bolig i forbindelse med utredning eller tiltak'' Klippet fra: http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger Så ta vare på alt av kvitteringer og ta konatkt med saksbehandleren din. Lykke til med studier! ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Usj, nå så det litt rotete ut med alle tallene foran punktene, det var ikke slik på forhåndsvisningen min. Jaja, du skjønner det vel? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.