Gå til innhold

Bytte NAV-rådgiver?

Anbefalte innlegg

Gjest er veldig frustrert
Skrevet

I fjor hadde jeg en rådgiver som forsto min situasjon. Hun sluttet, og den nye er en helt annen type, som jeg opplever vanskelig å forholde seg til, uten at jeg orker å gå inn på alle eksempler her. Jeg står foran en lang prosess med søknad om trygd osv. Hun virker veldig uforstående til min sykdom bl.a..

Er det noen som vet om det går an å be om å få en annen saksbehandler, og hvordan dette vil bli oppfattet? Jeg må vel i tilfelle be om å få snakke med hennes sjef direkte da, eller bør jeg heller skrive et brev??

Skrevet

Du kan fint be om å få en annen saksbehandler. Det er det mange som har gjort, men eksakt hvem du snakker med vet jeg ikke.

Skrevet

Det går selvfølgelig an å spørre, men det er slett ikke sikkert du kan få en ny.

Hvordan det blir oppfattet kan vi vel ikke svare på, for det vil vel variere fra person til person og fra sted til sted.

Skrevet

Du kan be om ny saksbehandler, men det skal veldig mye til for å få bytte.

Jeg hadde en saksbehandler som var klart inhabil, men det ble allikevel veldig vanskelig å få byttet. Det ble visst til at hun ble tatt av søknaden min, men at hun står som ansvarlig for resten av oppfølgingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...