Gå til innhold

UVI og gravid

Gjest urinveisinfeksjon!

Anbefalte innlegg

Gjest urinveisinfeksjon!
Skrevet

Fikk UVI forrige onsdag, gikk til legen med en gang jeg merket det og fikk kur. Den skulle gå over 7 dager, jeg merket bedring allerede etter første tablett og dagen etter var jeg mye bedre, men etter det har det ikke blitt noe bedre. Fikk beskjed om å komme inn etter endt kur hvis jeg ikke var blitt bra. Er ferdig på onsdag, skal jeg bare ringe å bestille time? Er det vanlig å ikke bli helt bra etter disse 7 dagene? Kan det være farlig for fosteret på noe måte? Er 10+4

Skrevet

Ring legekontoret ditt i morgen og spør.

Muligens er det nok at du leverer en ny urinprøve, eller kanskje legen vil ha deg inn til time.

Leger driver forskjellig praksis alt etter hvem og hva :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...