Gå til innhold

Vintage termos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jaggu meg jeg skal prøve å få samme pris for min tilsvarende "vintage"-termos som er mørk- og lys grå ;)

Skrevet

Jeg tror jeg gav bort min, den var beige med brun kopp... Kunne blitt rik, jo.

Gjest Sørøst
Skrevet

Jeg tror jeg gav bort min, den var beige med brun kopp... Kunne blitt rik, jo.

250,- kroner gjøre deg rik? Du må være fattig du! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, slike husker jeg også fra jeg var ilten/ung, men aldri om jeg ville kjøpt brukt termos - da skulle den i hvertfall vært finere enn denne! :-)

Skrevet

Hehe, slike husker jeg også fra jeg var ilten/ung, men aldri om jeg ville kjøpt brukt termos - da skulle den i hvertfall vært finere enn denne! :-)

Ja, det måtte ha vært en pen en, som jeg kunne brukt som "tv-kanne" inne.

Termosen i annonsen er jo mer en slik en man ville hatt med i sekken på tur, og da er det jo mye mer praktisk med en som er uknuselig!

Skrevet

Fy søren, det hadde ikke jeg betalt 200 for!!

Husker termoser i den stilen fra jeg var liten... Og at jeg knuste et par ;)

Gjest mirramor
Skrevet

Hehe, er det mulig.. :-) husker vi hadde en slik hjemme, men den var knallrød.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har en slik rød på hytta vi. Den blir aldri brukt lenger da. Vi har andre som er bedre og bruke, og uknuselige i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...