morsan Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Tja.... vet ikke helt... Ikke alt "vintage" er pent... Jeg har forresten klin maken termos, men motsatte farger (beige hivedfarge, brun kopp), men det er mulig at den forsvant i siste våropprydding etter mange års ikke-bruk,-) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23975513 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Tror jaggu meg jeg skal prøve å få samme pris for min tilsvarende "vintage"-termos som er mørk- og lys grå 0 Siter
-ssi Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg tror jeg gav bort min, den var beige med brun kopp... Kunne blitt rik, jo. 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg tror jeg gav bort min, den var beige med brun kopp... Kunne blitt rik, jo. 250,- kroner gjøre deg rik? Du må være fattig du! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Hehe, slike husker jeg også fra jeg var ilten/ung, men aldri om jeg ville kjøpt brukt termos - da skulle den i hvertfall vært finere enn denne! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2010 Forfatter Skrevet 23. august 2010 Hehe, slike husker jeg også fra jeg var ilten/ung, men aldri om jeg ville kjøpt brukt termos - da skulle den i hvertfall vært finere enn denne! :-) Ja, det måtte ha vært en pen en, som jeg kunne brukt som "tv-kanne" inne. Termosen i annonsen er jo mer en slik en man ville hatt med i sekken på tur, og da er det jo mye mer praktisk med en som er uknuselig! 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Fy søren, det hadde ikke jeg betalt 200 for!! Husker termoser i den stilen fra jeg var liten... Og at jeg knuste et par 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Hehe, er det mulig.. :-) husker vi hadde en slik hjemme, men den var knallrød. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Vi har en slik rød på hytta vi. Den blir aldri brukt lenger da. Vi har andre som er bedre og bruke, og uknuselige i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.