Gjest Har ikke lyst til å bruke nick nå Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har en sønn som i løpet av sommeren har tråkket noe (en liten stein?) inn i foten sin. Det er en liten kul og vi har ventet litt på at det kanskje skulle komme ut av seg selv. Det gjør ikke vondt, men han kjenner jo at det "er noe" når han går. Lurer litt på om dette vil komme ut av seg selv, eller om vi må til legen og skjære opp? Husker jeg selv fikk en liten stein i låret (falt av på sykkel) da jeg var liten. Det var en liten kul i lange tider (ikke vondt) og plutselig kom den ut, eller jeg klemte den ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det skal ikke være fremmedlegemer i foten. Ingen vits i å risikere betennelse. Får dere det ikke ut selv, så få en lege til å snitte opp og få det ut. Kanskje trengs det et lite sting også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mannen min tråkket på noe lite og spisst i sommer (i hælen). Det var kjempevondt, men vi kunne ikke se noe. Etter noen dager kom det litt verk i det, men ikke noe fremmedlegeme kom ut. Etter 2-3 uker var det fremdeles vondt. Han tok da foten i grønnsåpevann lenge, og DA stakk det plutselig ut en bitteliten glassbit. Den fikk vi tak i. Etter det har det vært OK. Så prøv grønnsåpevann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mannen min tråkket på noe lite og spisst i sommer (i hælen). Det var kjempevondt, men vi kunne ikke se noe. Etter noen dager kom det litt verk i det, men ikke noe fremmedlegeme kom ut. Etter 2-3 uker var det fremdeles vondt. Han tok da foten i grønnsåpevann lenge, og DA stakk det plutselig ut en bitteliten glassbit. Den fikk vi tak i. Etter det har det vært OK. Så prøv grønnsåpevann! Dette har vi opplevd flere ganger både med hender og føtter på barna. En gang tråkket tenåringen på en kråkebolle (!) av alle ting. Og en sånn pigg gikk inn i foten. Etter laaaang tid verket det så vi putta beinet i grønnsåpevann og da løste det seg opp, og så *kapoff* SPRATT kråkebolletingen ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ikke lyst til å bruke nick nå Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det skal ikke være fremmedlegemer i foten. Ingen vits i å risikere betennelse. Får dere det ikke ut selv, så få en lege til å snitte opp og få det ut. Kanskje trengs det et lite sting også. Takk for svar. Skal prøve grønnsåpevann først, hjelper ikke det blir det legen med en gang ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ikke lyst til å bruke nick nå Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mannen min tråkket på noe lite og spisst i sommer (i hælen). Det var kjempevondt, men vi kunne ikke se noe. Etter noen dager kom det litt verk i det, men ikke noe fremmedlegeme kom ut. Etter 2-3 uker var det fremdeles vondt. Han tok da foten i grønnsåpevann lenge, og DA stakk det plutselig ut en bitteliten glassbit. Den fikk vi tak i. Etter det har det vært OK. Så prøv grønnsåpevann! Tusen takk for bra råd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ikke lyst til å bruke nick nå Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Dette har vi opplevd flere ganger både med hender og føtter på barna. En gang tråkket tenåringen på en kråkebolle (!) av alle ting. Og en sånn pigg gikk inn i foten. Etter laaaang tid verket det så vi putta beinet i grønnsåpevann og da løste det seg opp, og så *kapoff* SPRATT kråkebolletingen ut! Tusen takk, skal prøve dette ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.