Gå til innhold

Arr etter kviser

Gjest Ikke noe kjekt med arr.

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke noe kjekt med arr.
Skrevet

Har en del arr etter kviser. Er de håp om å bli kvitt arrene? Hvilke behandling er effektiv og evt ca pris?

Gjest Ikke noe kjekt med arr
Skrevet

God erfaring med Obagi Blue Peel

Så bra at du svarte det:) Snakka akkurat med en laser klinikk ang nettopp det produktet, ble anbefalt. Jeg glemte å spørre om pris. Vet du sånn ca?

Gjest surikatt
Skrevet

Så bra at du svarte det:) Snakka akkurat med en laser klinikk ang nettopp det produktet, ble anbefalt. Jeg glemte å spørre om pris. Vet du sånn ca?

Prisen varier etter hvor mye du må behandle. Jeg mått også i tillegg bruke noen spesielle produkter før selve behandlingen og min behandling kostet ca.6000 (dette er noen år siden). Er meget formøyd med resultatet:)

Gjest Ajungulac
Skrevet

Tetracyclin og salisylsyre.

Aloe vera.

Laserbehandling.

Skrevet

Prisen varier etter hvor mye du må behandle. Jeg mått også i tillegg bruke noen spesielle produkter før selve behandlingen og min behandling kostet ca.6000 (dette er noen år siden). Er meget formøyd med resultatet:)

Bare litt nysgjerrig - bruker du Obagi (nu derm) produktene fremdeles? Var selv ferdig med en 4 mnd Obagi kur (kun kremer til hjemmebruk) i juli, og synes det har gjort underverker for huden min. Alle pigmentflekker, småarr etc er helt borte. Jeg var også plaget med kviser (jepp, selvom jeg er passert 40) og nå har jeg ikke hatt en kvise siden jeg startet). Dyrt, men for min del helt klart verd det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...