Gjest Ikke noe kjekt med arr. Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Har en del arr etter kviser. Er de håp om å bli kvitt arrene? Hvilke behandling er effektiv og evt ca pris? 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 God erfaring med Obagi Blue Peel 0 Siter
Gjest Ikke noe kjekt med arr Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 God erfaring med Obagi Blue Peel Så bra at du svarte det:) Snakka akkurat med en laser klinikk ang nettopp det produktet, ble anbefalt. Jeg glemte å spørre om pris. Vet du sånn ca? 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Så bra at du svarte det:) Snakka akkurat med en laser klinikk ang nettopp det produktet, ble anbefalt. Jeg glemte å spørre om pris. Vet du sånn ca? Prisen varier etter hvor mye du må behandle. Jeg mått også i tillegg bruke noen spesielle produkter før selve behandlingen og min behandling kostet ca.6000 (dette er noen år siden). Er meget formøyd med resultatet:) 0 Siter
Gjest Ajungulac Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Tetracyclin og salisylsyre. Aloe vera. Laserbehandling. 0 Siter
caprice Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Prisen varier etter hvor mye du må behandle. Jeg mått også i tillegg bruke noen spesielle produkter før selve behandlingen og min behandling kostet ca.6000 (dette er noen år siden). Er meget formøyd med resultatet:) Bare litt nysgjerrig - bruker du Obagi (nu derm) produktene fremdeles? Var selv ferdig med en 4 mnd Obagi kur (kun kremer til hjemmebruk) i juli, og synes det har gjort underverker for huden min. Alle pigmentflekker, småarr etc er helt borte. Jeg var også plaget med kviser (jepp, selvom jeg er passert 40) og nå har jeg ikke hatt en kvise siden jeg startet). Dyrt, men for min del helt klart verd det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.