Gå til innhold

Baby 10 måneder syk

Gjest Karethe Nilsen

Anbefalte innlegg

Gjest Karethe Nilsen

Hei, Jeg har en baby på 10 og en halv måned som har vært forkjølet i ca 2 uker nå med av og på rennende nese. Vi har vært på ferie i Usa og sleit først med litt jetlag, noe vi har fått på plass nå. Så begynte disse akutt skrik i perioder seint på kvelden etter han hadde lagt seg og våknet. Den eneste måten å få roet han på var å i stikkpille paracet og ha ham i armene. Dagen etter begynte dette halv fem på etterniddag og i dag helt til morgenen. Dette er symptomene: - Ikke feber og har ikke hatt - Litt mindre matlyst - Slapp - skal bare kose med oss eller i perioder kan han leke forsiktig - nedsatt allmenntilstand - Det virker som om smertene går i periode men slappheten er hele tiden, men varierende. Hva kan dette være? Jeg tror jeg hadde en minimal bihulebetennelse som sakte forsvinner etter også to uker med forkjølelse. Kan han ha fått det samme. ? Trenger han behandling for det eller vil det gå over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...