Gå til innhold

ikke noen som bruker denne siden?

Gjest apelsin

Anbefalte innlegg

Gjest apelsin

Er det ikke noen med bokstavdiagnose som bruker denne siden lenger eller som har barn med bokstavdiagnose som bruker denne siden?

Bokstavbarn er jo for barn, ungdom og voksne.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest apelsin

Tror de fleste er på et annet forum:

www.bokstavbarna.com

Hvilket forum er de fleste på det og hvorfor er de fleste på et annet forum?

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirramor

Anonym.

Hvorfor skulle de fleste være her? Internett er stort, og det er sikkert mange forum å velge mellom. Uten at jeg kan gi deg noen adresse.

Det du må gjøre apelsin, istedetfor å mase og klage her inne, er å søke på Google etter forum eller andre nettsider der det er mer aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Anonym.

Jeg skriver jo adressen til forumet??

Men jeg kan jo ikke vite hvorfor de heller er der enn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest harikkenickfortiden

Hei. Apelsin. Har et voksent barn med autisme, så jeg er vel ikke den du har lyst til å diskutere med. Men lurer på en liten bagatell: du underskriver med apelsin. hvorfor skriver du da "anonym" i tillegg? Du er jo anonym når du skriver apelsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Apelsin. Har et voksent barn med autisme, så jeg er vel ikke den du har lyst til å diskutere med. Men lurer på en liten bagatell: du underskriver med apelsin. hvorfor skriver du da "anonym" i tillegg? Du er jo anonym når du skriver apelsin.

Takk for det.

Jeg visste ikke at jeg er anonym med apelsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på innleggene så er det faktisk bare deg som har skrevet innlegg i dette forumet helt siden januar. Så jeg syns det burde fortelle deg ganske tydelig at det ikke er mye aktivitet her lenger.

Som en annen skriver: internett er stort, og det finnes mange sider og forum for saker som ligner hverandre. Du må lete og søke, så finner du nok et mer aktivt forum etter hvert.

Det syns iallefall jeg du bør gjøre, siden du stadig vekk skriver innlegg som du ikke får svar på, og blir frustrert over det. Finn heller et aktivt forum der folk svarer deg ganske raskt.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest apelsin

Takk for det.

Jeg visste ikke at jeg er anonym med apelsin.

Hei harikkenickfortiden.

Kan jeg få lov å spørre deg om hvilken form for autisme din sønn har av de jeg skriver nå?

1. Infantil autisme.

2. Atypisk autisme.

3. Høytfungerende autisme.

4. Autistiske trekk.

5. Aspergers.

6. Eller er det autisme?

Hvor gammel var han når du oppdaget det?

Hvilken tegn hadde han?

Er han psykisk utviklingshemmet i tilegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...