Gjest apelsin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er det ikke noen med bokstavdiagnose som bruker denne siden lenger eller som har barn med bokstavdiagnose som bruker denne siden? Bokstavbarn er jo for barn, ungdom og voksne. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror de fleste er på et annet forum: www.bokstavbarna.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror de fleste er på et annet forum: www.bokstavbarna.com Hvilket forum er de fleste på det og hvorfor er de fleste på et annet forum? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirramor Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvilket forum er de fleste på det og hvorfor er de fleste på et annet forum? Anonym. Hvorfor skulle de fleste være her? Internett er stort, og det er sikkert mange forum å velge mellom. Uten at jeg kan gi deg noen adresse. Det du må gjøre apelsin, istedetfor å mase og klage her inne, er å søke på Google etter forum eller andre nettsider der det er mer aktivitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvilket forum er de fleste på det og hvorfor er de fleste på et annet forum? Anonym. Jeg skriver jo adressen til forumet?? Men jeg kan jo ikke vite hvorfor de heller er der enn her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en tanke Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Kanskje bokstavbarn har problemer med å lese og derfor ikke er så aktiv på slike sider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Apelsin. Har et voksent barn med autisme, så jeg er vel ikke den du har lyst til å diskutere med. Men lurer på en liten bagatell: du underskriver med apelsin. hvorfor skriver du da "anonym" i tillegg? Du er jo anonym når du skriver apelsin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Apelsin. Har et voksent barn med autisme, så jeg er vel ikke den du har lyst til å diskutere med. Men lurer på en liten bagatell: du underskriver med apelsin. hvorfor skriver du da "anonym" i tillegg? Du er jo anonym når du skriver apelsin. Takk for det. Jeg visste ikke at jeg er anonym med apelsin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvis du ser på innleggene så er det faktisk bare deg som har skrevet innlegg i dette forumet helt siden januar. Så jeg syns det burde fortelle deg ganske tydelig at det ikke er mye aktivitet her lenger. Som en annen skriver: internett er stort, og det finnes mange sider og forum for saker som ligner hverandre. Du må lete og søke, så finner du nok et mer aktivt forum etter hvert. Det syns iallefall jeg du bør gjøre, siden du stadig vekk skriver innlegg som du ikke får svar på, og blir frustrert over det. Finn heller et aktivt forum der folk svarer deg ganske raskt. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Takk for det. Jeg visste ikke at jeg er anonym med apelsin. Hei harikkenickfortiden. Kan jeg få lov å spørre deg om hvilken form for autisme din sønn har av de jeg skriver nå? 1. Infantil autisme. 2. Atypisk autisme. 3. Høytfungerende autisme. 4. Autistiske trekk. 5. Aspergers. 6. Eller er det autisme? Hvor gammel var han når du oppdaget det? Hvilken tegn hadde han? Er han psykisk utviklingshemmet i tilegg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.