Gjest smil til livet :o) Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Lurer på om det er en episode jeg har gått glipp av. Siste episode jeg så var izzies første dag på jobb igjen. Og mannen passet på at hun tok medisiner til riktig tid, hun brukte parykk. I dagens episode er jeg ganske sikker på at noen sa at hun hadde vært der i 6 mnd. Og hun virket ikke sliten slik som i siste episode jeg så. Jeg har også mistet episoden der de finner ut at George er død. Er det noen som har nummeret på den episoden? Enten er det rask utvikling, eller så har jeg mistet noen som jeg må laste ned. Da er det veldig greit å vite hvilken episode, og ikke behøve å ikke laste ned alt. Og hvilken sesong er også fint å vite ) Fått en veldig fin link med oversikt over seriene og hvilken episode og sesong. Men den stemmer ikke alltid helt dessverre. Hvis noen vet hvilket episodenummer som http://www.tv.com/search.php?type=11&stype=all&tag=search;newshows&qs=Grey's+Anatomy&stype=program 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.