Gå til innhold

regnskapsmedarbeider...

Anbefalte innlegg

Gjest tallknuser'n
Skrevet

Er det noen som kan svare på hva en regnskapsmedarbeider tjener i timen sånn cirka?

Jeg har litt formalkompetanse i regnskapsføring, men ingen praktisk erfaring så langt.

Skrevet

Det kommer ann på om man jobber i det offentlige eller privat, hvor mye erfaring man har, type utdannelse osv.

Men i snitt vil jeg si rundt Kr 350 000?

Skrevet

Er du ung, uten noen arbeidserfaring, er vel 350.000,- i meste laget. Men det kommer også an på arbeidsoppgaver og ansvar, og hvor du bor. De i Oslo tjener ofte mer enn oss på landet. Slutter en yrkestittel på medarbeider, er ofte det den dårligst betalte jobben på arbeidsplassen. Men det kan også brukes om høyere vurderte stillinger.

Hos oss var tidligere svært mange av jentene kotormedarbeidere; noen hadde lavere lønn enn sekretær, andre hadde høyere enn sekretær.

Skrevet

Jeg jobber i det private, regnskap, lønn og personal.

Har jobbet i samme bedrift i 17 år, og regnskap i 14 år. Har en årslønn rett over 300.000,-

Gjest Nope - ikke i dag....
Skrevet

Jeg jobber med regnskap, lønn, konsernregnskap + div. oppgaver.

Jeg tjener i underkant av 500.000 i privat firma "på landet".

Jeg har ganske stort ansvar da jeg er eneste person i denne "avdeligen". Har jobbet her i ca. 15 år.

Startlønn på enkel regskapsførerjobb vil jeg anta at er 300'-350'.

Gjest Elextra
Skrevet

Har jobbet i samme bedrift i 17 år, og regnskap i 14 år. Har en årslønn rett over 300.000,-

''Har jobbet i samme bedrift i 17 år, og regnskap i 14 år. Har en årslønn rett over 300.000,-

''

Oi, det var lite (forutsetter da selvfølgelig at beløpet du nevner gjelder fulltid).

Skrevet

Regnskapsmedarbeider hos oss (privat) har mellom 320.000 og 370.000 kr pr år, avhengig av utdanning og erfaring.

Gjest Har jobbet i fire år
Skrevet

Regnskapsmedarbeider i full stilling. Ingen relevant utdannelse. Privat. Ingen storby. 350.000.- før skatt.

Skrevet

''Har jobbet i samme bedrift i 17 år, og regnskap i 14 år. Har en årslønn rett over 300.000,-''

Seriøst?? Og dette er fulltid?

Skrevet

''Har jobbet i samme bedrift i 17 år, og regnskap i 14 år. Har en årslønn rett over 300.000,-''

Seriøst?? Og dette er fulltid?

Ja, fulltid

Er ikke overbetalt akkurat..

Skrevet

''Har jobbet i samme bedrift i 17 år, og regnskap i 14 år. Har en årslønn rett over 300.000,-

''

Oi, det var lite (forutsetter da selvfølgelig at beløpet du nevner gjelder fulltid).

Ja, fulltid

Skrevet

Nei det er sikkert og visst.

Synes den lønnen var alt for lav sett i forhold til dine oppgaver og ansiennitet i bedriften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...