Gå til innhold

Surpompen og beina :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mannen inn og forteller at surpompen i kjelleren har sagt opp og skal flytte i høst! :0) Jeg er ikke lei meg, og skal ikke annonsere en gang til. Lar det gå igjennom kjente og så kan det stå ledig så lenge.

Og prednisolon eller hva det het virker utmerket på kroppen og beina mine! Så da satser jeg hardt på at dette var et engangstilfelle...

Skrevet

Og så ser jeg at jeg nok tilbringer en del for mye tid alene når jeg sitter her og forteller denslags ut i lufta til "folk".

Fikk et absurd bilde av meg selv på T-banen i Tokyo der jeg står og forteller dette på norsk blandt femti milliarder travle japanere...*facepalm*

Skrevet

Det har vært interessant å følge historien om surpompen.

Skrevet

Det har vært interessant å følge historien om surpompen.

*knegg* :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...