Gå til innhold

HTC eller iPhone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt begge merkene, kunne ikke falle meg inn å kjøpe en HTC etter å ha hatt iPhone. Og ja, jeg har tukla på diverse HTC touchmobiler, og det er lite stas med dem syns jeg etter at man har sett og prøvd grensesnittet på en iPhone.

iPhone 4 er det lekreste stykke mobil jeg noen sinne har sett, og folk påstår at jeg er duppedings-geek. :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014292
Del på andre sider

Helt klart iPhone, men jeg er usikker på om jeg vil anbefale iPhone4. Den ser smashing ut, men 3 er bedre på så og si alt, og jeg tror faktisk jeg anbefaler den for så å vente på en forbedret 5'er på vårparten i 2011... :-)

det er en merkelig uttalelse!

For det første er iPhone 4 betydelig bedre og lekrere enn 3GS, for det andre skjer antakeligvis det samme med 4 og neste versjon som med 3G og 3GS, det er bare forbedringer i maskinvaren som gjør den raskere, ellers var alt temmelig likt før iOS 4.

Selv kjøpte jeg 3G og har, om utviklingen fortsetter like forutsigbart som nå fra Apples side, tenkt å hoppe over annen hver "generasjon". Generasjon i hermetegn siden 3G og 3GS regnes som samme generasjon. Antakelig kommer dermed neste generasjon om to år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014293
Del på andre sider

Har Desire og kunne ikke falt meg inn å kjøpe en iphone pga. kontrollen til Apple + prisen. Desire er den lekreste mobilen jeg noengang har hatt, den er rett og slett genial. Og den er lynrask!! Har prøvd iphone flere ganger og den er noe utdatert etter min smak. Android operativsystem er bare genialt og du kan tilpasse det akkurat slik du selv ønsker. Jeg ville desidert kjøpt en Desire.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014298
Del på andre sider

Helt klart iPhone, men jeg er usikker på om jeg vil anbefale iPhone4. Den ser smashing ut, men 3 er bedre på så og si alt, og jeg tror faktisk jeg anbefaler den for så å vente på en forbedret 5'er på vårparten i 2011... :-)

Mulig det er merkelig, men jeg har altså kjøpt iPhone4, og var faktisk mer fornøyd med min 3GS. iPhone4 har en del funksjonaliteter 3 ikke hadde, men avviker heller ikke mye fra 3GS etter at jeg oppgraderte den i sommer. Kameraet er bedre ja, men også oppgradert 3GS har zoom og innstilling på oppløsning. Jeg merker dessuten etter to ukers bruk at 4 er ustabil, slår seg av og nuller seg ut, og når jeg i tillegg vet at skjermen er tander sitter jeg sånn summa summarum og tenker at jeg skal leve med 4 til 5 kommer. Jeg regner nemlig med at Jobs har fått fjernet barnesykdommene av 4 i 5. Men lekker - ja, ser at den og iPad tar en ny retning. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014306
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirramor

Har Desire og kunne ikke falt meg inn å kjøpe en iphone pga. kontrollen til Apple + prisen. Desire er den lekreste mobilen jeg noengang har hatt, den er rett og slett genial. Og den er lynrask!! Har prøvd iphone flere ganger og den er noe utdatert etter min smak. Android operativsystem er bare genialt og du kan tilpasse det akkurat slik du selv ønsker. Jeg ville desidert kjøpt en Desire.

Har hørt den er et slit å skrive meldinger på.. Hva sier du, er det noe en venner seg til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014636
Del på andre sider

''kontrollen til Apple''

Man kan si mye om kontrollen til Apple, men en ting går faktisk ikke an å diskutere: Den kontrollen fører til et svært stabilt og lite kranglete produkt. Og det er mer enn nok å velge mellom selv med den kontrollen til stede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014819
Del på andre sider

Mulig det er merkelig, men jeg har altså kjøpt iPhone4, og var faktisk mer fornøyd med min 3GS. iPhone4 har en del funksjonaliteter 3 ikke hadde, men avviker heller ikke mye fra 3GS etter at jeg oppgraderte den i sommer. Kameraet er bedre ja, men også oppgradert 3GS har zoom og innstilling på oppløsning. Jeg merker dessuten etter to ukers bruk at 4 er ustabil, slår seg av og nuller seg ut, og når jeg i tillegg vet at skjermen er tander sitter jeg sånn summa summarum og tenker at jeg skal leve med 4 til 5 kommer. Jeg regner nemlig med at Jobs har fått fjernet barnesykdommene av 4 i 5. Men lekker - ja, ser at den og iPad tar en ny retning. :)

Skjermen på 3GS er minst like tander ettersom det skal være mer knusesikkert glass på nye iPhone4. Glass kan uansett knuse, det gjelder alle mobiler med skjerm av glass. Dessuten er skjermen på 4 veldig mye bedre enn på 3GS, både hva innsynsvinkel og oppløsning angår.

Jeg bare reagerer på at du sier at 3GS er mye bedre enn 4, for det er den så definitivt ikke. Og alle som har fulgt med litt og hatt iPhone en stund vet at sære barnesykdommer har det med å forsvinne i neste OS-oppdatering.

Vet at noen har vært plaget med at man legger på ved uhell fordi skjermen ikke slår seg av som den skal, men det gjør sannelig HTC-mobilene også. Har en venninne som stadig bryter samtaler når vi snakker, og hun har HTC.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3014820
Del på andre sider

Skjermen på 3GS er minst like tander ettersom det skal være mer knusesikkert glass på nye iPhone4. Glass kan uansett knuse, det gjelder alle mobiler med skjerm av glass. Dessuten er skjermen på 4 veldig mye bedre enn på 3GS, både hva innsynsvinkel og oppløsning angår.

Jeg bare reagerer på at du sier at 3GS er mye bedre enn 4, for det er den så definitivt ikke. Og alle som har fulgt med litt og hatt iPhone en stund vet at sære barnesykdommer har det med å forsvinne i neste OS-oppdatering.

Vet at noen har vært plaget med at man legger på ved uhell fordi skjermen ikke slår seg av som den skal, men det gjør sannelig HTC-mobilene også. Har en venninne som stadig bryter samtaler når vi snakker, og hun har HTC.

Vel, trådstarter ba om et råd i forhold til hva hun skulle kjøpe, og da er det sånn at jeg vil anbefale iPhone framfor hvilken som helst annen smartphone. Jeg er imidlertid usikker på hvilken iPhonemodell (fordi jeg fikk intrykk av at hun skulle kjøpe selv, og ikke få sponset av bedrift).

Jeg har hatt mange iPhones, og det er klart jeg ser at fargegjengivingen på skjermen til 4 er mye bedre, det er tydeligere bilde, kameraet er bedre, den laster kjappere enn 3 (men kun _like_ kjapt som 3GS), designet er myyyye lekrere osv osv, men vi som har brukt dette produktet ser også at det har sine svakheter. Og da kommer dette med pris inn, og jeg blir usikker på om jeg (som jeg sa i første svar) jeg ville gå for et et godt og rimeligere produkt (3GS) og heller vente på 5.

Så er det jo flott at du er uenig, for da får trådstarter et annet råd enn mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3015054
Del på andre sider

Vel, trådstarter ba om et råd i forhold til hva hun skulle kjøpe, og da er det sånn at jeg vil anbefale iPhone framfor hvilken som helst annen smartphone. Jeg er imidlertid usikker på hvilken iPhonemodell (fordi jeg fikk intrykk av at hun skulle kjøpe selv, og ikke få sponset av bedrift).

Jeg har hatt mange iPhones, og det er klart jeg ser at fargegjengivingen på skjermen til 4 er mye bedre, det er tydeligere bilde, kameraet er bedre, den laster kjappere enn 3 (men kun _like_ kjapt som 3GS), designet er myyyye lekrere osv osv, men vi som har brukt dette produktet ser også at det har sine svakheter. Og da kommer dette med pris inn, og jeg blir usikker på om jeg (som jeg sa i første svar) jeg ville gå for et et godt og rimeligere produkt (3GS) og heller vente på 5.

Så er det jo flott at du er uenig, for da får trådstarter et annet råd enn mitt.

Det jeg reagerer på er argumentasjonen din. At iPhone 3GS er mye bedre enn 4, at skjermen på 4 er mer tander osv. Dette er ting som ikke medfører riktighet i det hele tatt, og som er grunnen til at jeg i det hele tatt gadd engasjere meg i det du skrev.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352174-htc-eller-iphone/#findComment-3015104
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...